تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

عدم صدور پروانه شکار برای قطری‌ها

در پی مشاهده تعدادی خودروی لاکچری با پلاک کشور قطر در شهر بوشهر نگرانی هایی مبنی بر احتمال ورود اتباع خارجی با هدف شکار گونه های جانوری در کشور بوجود آمده است .

عدم صدور پروانه شکار برای قطری‌ها

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پس از اطلاع از ورود این خودروها پیگیری لازم در این خصوص از طریق دستگاه های متولی انجام گرفته و فعلا ادوات شکار و صید نزد این افراد مشاهده نشده است.

وی با اساره به اینکه هیچگونه پروانه شکار و صیدی برای اتباع خارجی در استان بوشهر صادر نشده است افزود: هرگونه شکار و صید گونه ها ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی ضمن جلوگیری از شکار و صید و ورود به زیستگاه ها و مناطق حفاظت شده استان ،پیگیری قضایی بعمل خواهد آمد.

قلی نژاد در تکمیل این خبر گفت: هرچندکه تا این لحظه هیچ مراجعه یا ارتباطی با این اداره کل توسط شهروندان قطری برقرار نشده است. همچنین از مراجع ذیصلاح پیگیری کردیم . وی افزود: اکنون شماره گذاری متوقف و قصد شکار برای این افراد نامشخص است.

گفتنی است؛ همیشه ورود اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور به قصد شکار نمی باشد و قطعا هرگونه شکار و صید گونه های جانوری و ورود به زیستگاه ها بدون مجوز ممنوع است.

منبع: سازمان حفاظت محیط زیست

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
1
پروانه شکار برای خارجیها صادر میشه چون دلار میدن ولی برای ایرانیها ابدا مثل خاویار که برای خارجیهاست وماشینهای لاکچری پروانه شکار هم مثل صید ترال اصلا نیست!
نظرات شما
پیشخوان