تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

تنها گزینه مدیریت پرسپولیس از زبان وزیر ورزش

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان زمان معرفی مدیرعامل جدید پرسپولیس را مشخص کرد.

مدیرعامل پرسپولیس

رویداد۲۴ وزیر ورزش با اشاره به معرفی صدری از جانب هیأت مدیره فعلی پرسپولیس به عنوان مدیرعامل به خانه ملت گفت: صدری فقط یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و سایر گزینه‌ها پس از دربی معرفی می‌شوند.

حمید سجادی درباره علت تعلل در خصوص تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید، افزود: در این رابطه بررسی‌هایی به عمل آمده و هیأت مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل کرده‌اند. هیأت مدیره فعلی پرسپولیس باید تقویت شود، پس از تقویت هیأت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود.

سجادی در پاسخ به سئوالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیأت مدیره فعلی معرفی شده است، گفت: آقای صدری به عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده است؛ ما از هیأت مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیأت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد.

وی درباره سایر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس، بیان کرد: در حال حاضر به دلیل پیش رو بودن بازی دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه‌ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم تا همه هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان