تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

تغییر چهره ادل خواننده زن معروف قبل و بعد از میکاپ

ادل ترانه نویس و خواننده مشهور انگلستانی ۵ مه سال ۱۹۸۸ متولد شده است. وی با فروش بیش از ۱۲۰ میلیون از آثارش، از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی دنیاست.

ادل

 ادل از سال ۲۰۰۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. در قسمت زیر تغییر چهره ادل خواننده زن معروف قبل و بعد از میکاپ را قرار داده ایم.

تصویری از ادل با چهره‌ای  نیمه میکاپ شده توسط نیکی توتوریالز یوتیوبر و میکاپ آرتیست مشهور هلندی را ببینید

تغییر چهره ادل خواننده زن معروف قبل و بعد از میکاپ
ادل لوری بلو ادکینز (به انگلیسی: Adele Laurie Blue Adkins) (زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۸۸) خواننده و ترانه نویس بریتانیایی است. شهرت جهانی وی بیشتر به دومین آلبوم استودیویی اش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۱ منتشر شد برمی گردد. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخت.

تغییر چهره ادل خواننده زن معروف قبل و بعد از میکاپ

ادل از زمانی که مادر شد فعالیت‌های موسیقی اش را کمتر کرد، اما این مسئله باعث نشد که درآمد او کم شود. به گفته یک منبع آگاه علی رغم اینکه وی ۴ سال آلبوم جدیدی منتشر نکرده بود، اما روزانه ۸۰ هزار پوند به درآمدش افزوده می‌شود.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدیدی از ادل و نامزدش


وی صاحب دو کارخانه است که طی ۲۲ ماه ۵۴ میلیون پوند درآمد داشته است. در ژانویه ۲۰۱۵ گزارش شد که ادل حدوداً ۱۸۰ میلیون دلار دارایی دارد و ثروتمندترین موسیقیدان زیر ۳۰ سال دنیااست.

در سال ۲۰۰۶ پس از فارغ التحصیلی ادل، ایکس ال رکوردینگز (ناشر موسیقی مستقل بریتانیایی) یک قرارداد ضبط را با او به امضا رساند. ادل در سال ۲۰۰۷ موفق به دریافت جایزه منتخب منتقدان بریت شد و در نظرسنجی سال ۲۰۰۸ برنده‌ی صدای بی بی سی شد. ادل همچنین در مراسم جایزه بریت (جایزه موسیقی پاپیولار از جانب اتحادیه موسیقی بریتانیا) ۲۰۱۶ توانست چندین جایزه را از جمله تک آهنگ و آلبوم سال را از آن خود کند.

منبع: نیک صالحی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان