تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

قالیباف: لایحه بودجه ۱۴۰۱، ۲۱ آذر تقدیم مجلس می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ان شاءالله لایحه بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه هفته آینده (۲۱ آذر) تقدیم مجلس می‌شود.

قالیباف: لایحه بودجه ۱۴۰۱، ۲۱ آذر تقدیم مجلس می‌شود

رویداد۲۴ محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی نماینده محلات درباره زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس گفت: طبق ماده ۱۸۲ آیین نامه، دولت تا ۱۵ آذر برای تقدیم بودجه سال آینده فرصت دارد؛ الان دولت در حال اصلاح ساختاری در بودجه است که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری و اولویت مجلس و دولت است.

 وی ادامه داد: روز گذشته صحبتی با رییس جمهور داشتم، به نظر می‌رسد هنوز دولت دو سه روز دیگه زمان برای بحث و بررسی درباره لایحه بودجه نیاز دارد تا بودجه از کفایت لازم برخوردار باشد، در عین حال هم باید قبل از تقدیم بودجه برخی از نظرات مجلس نیز مدنظر قرار گیرد.

رییس مجلس اضافه کرد: بر این اساس قرار شده برخی از روسای کمیسیون‌های مجلس درباره مسائل اقتصادی، برنامه و بودجه و عمرانی جلسه‌ای با دولت قبل از تقدیم لایحه بودجه تشکیل دهند تا هماهنگی و تبادل نظر صورت گرفته باشد.

وی گفت که ان‌شاءالله یکشنبه هفته آینده بودجه تقدیم مجلس می‌شود؛ این چند روز تاخیر هم به خاطر همدلی و همکاری و توافق بیشتر در بودجه است که کمیسیون برنامه و بودجه و برخی از روسای کمیسیون‌ها آمادگی داشته باشند که جلسه‌ای با دولت برگزار کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان