تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵

سخنگوی فراکسیون امید: ترمیم کابینه تاثیر مثبتی در عملکرد سال آخر دولت دارد

سخنگوی فراکسیون امید گفت: قطعا ترمیم کابینه می‌تواند تاثیر مثبتی در عملکرد سال آخر دولت داشته باشد و مجلس نیز همراهی لازم برای رای اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی دولت را خواهد داشت.
رویداد۲۴-سخنگوی فراکسیون امید گفت: قطعا ترمیم کابینه می‌تواند تاثیر مثبتی در عملکرد سال آخر دولت داشته باشد و مجلس نیز همراهی لازم برای رای اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی دولت را خواهد داشت.

بهرام پارسایی در واکنش به انتشار اخباری در خصوص تغییراتی در کابینه دولت، گفت: ما امیدواریم بخشی از کابینه دولت ترمیم شود چون این ترمیم می تواند تاثیر مثبتی در سال آخر عملکرد دولت داشته باشد.

وی یادآور شد: کابینه دولت یازدهم در مجلس نهم رای اعتماد گرفت، حال اینکه 80 درصد نمایندگان در مجلس دهم تغییر کردند و از ابتدای شروع این دوره مجلس انتظار می رفت که دولت از تغییر ترکیب مجلس جهت ترمیم کابینه استفاده کند. اینکه چرا دولت تاکنون این اقدام را نداده است باید به مردم پاسخ دهد چون مردم با حضور در انتخابات این پیام را دادند که به تغییر نیاز دارند.

پارسایی ادامه داد: برخی از وزرای کابینه یازدهم گزینه های چهارم و یا پنجم دولت بودند که توانستند از مجلس نهم رای اعتماد بگیرند. حال با توجه به تغییر به وجود آمده در مجلس دهم قطعا دولت می تواند با ترمیم در کابینه به اولویت هایش دست پیدا کرده و کابینه مدنظر را تشکیل دهد. امیدواریم دولت از این فرصت استفاده کند.

وی در پایان گفت: احساس می کنم مجلس در صورت معرفی گزینه های جدید پیشنهادی دولت همراهی لازم را کرده و به این گزینه ها رای اعتماد دهد البته باز هم بهتر است که خود دولت دست به این تغییر زند نه اینکه این تغییر از راه استیضاح مجلس به وجود آید.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان