تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

آمریکا: انزوای کامل روسیه از سیستم مالی جهانی محتمل است

معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده در حال بررسی چنین سناریویی با متحدان خود است و انزوای عملی عواقبی برای شرکت‌های روسی و خود شهروندان روسیه و همچنین فرصت‌های آن‌ها برای کار، مسافرت و تجارت خواهد داشت.

آمریکا: انزوای کامل روسیه از سیستم مالی جهانی محتمل است

رویداد۲۴ معاون وزیر خارجه آمریکا توسل کشورش به گزینه انزوای کامل روسیه از سیستم مالی جهانی در صورت حمله به اوکراین را دور از ذهن ندانست.

 به نقل از روسیا الیوم، «ویکتوریا نولاند»، معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که ممکن است کشورش به گزینه‌ای متوسل شود که به موجب آن روسیه در صورت تهاجم به اوکراین به طور کامل از سیستم مالی جهانی منزوی شود.

نولاند در مجلس سنای آمریکا گفت: «ما در مورد اینکه ممکن است مناسب باشد روسیه را به طور کامل از سیستم مالی جهانی منزوی کنیم، با تمام عواقبی که این اقدام برای تجارت روسیه و مردم روسیه دارد، صحبت کرده‌ایم».


بیشتر بخوانید: انتقاد روسیه از آمریکا بابت تحریم‌های جدید ضدایرانی


وی تاکید کرد که ایالات متحده در حال بررسی چنین سناریویی با متحدان خود است و انزوای عملی عواقبی برای شرکت‌های روسی و خود شهروندان روسیه و همچنین فرصت‌های آن‌ها برای کار، مسافرت و تجارت خواهد داشت.

معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش در تلاش برای جلوگیری از تجاوز روسیه همه گزینه‌های موجود از جمله امکان اعمال تحریم‌های بی سابقه به صورت مرحله‌ای را بررسی می‌کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روسیه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان