تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

انتقاد مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد به دخالت عضو سپاه در سیاست

عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد طی نامه سرگشاده ای که در کانال تلگرامی خود خطاب به مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرد، دخالت یک حسین صفارهرندی در سیاست را مورد انتقاد قرار داد.
رویداد۲۴- عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد طی نامه سرگشاده ای که در کانال تلگرامی خود خطاب به مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرد، دخالت یک حسین صفارهرندی در سیاست را مورد انتقاد قرار داد. 

به گزارش رویداد۲۴، متن نامه وی به شرح زیر است:

نامه سرگشاده به مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسمه تعالی
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
مقام عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با اهداء سلام و تحیات

احتراما همانگونه که مستحضرید جناب آقای محمد حسین صفارهرندی با حضور در محافل عمومی و رسانه ها، مداوما له یا علیه جریانهای سیاسی به سخنرانی و مصاحبه اشتغال دارند.

برای نمونه، فایل صوتی اخیری که در کانال تلگرامی اینجانب منتشر شده را ملاحظه فرمایید که چگونه ایشان در قامت یک "لیدر حزبی" به امور انتخاباتی وارد شده و برنامه های انتخاباتی جریان سیاسی متبوع خود را برای مقابله با رقبا تشریح می کند.

از آنجا که جناب محمدحسین صفارهرندی به عنوان "مشاورفرهنگی فرماندهی کل" در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشتغال دارد، این قبیل اقدامات سیاسی ایشان، ناقض وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) و ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد عدم مداخله نیروهای مسلح در امور انتخاباتی است و در همین رابطه از حضور جنابعالی که همواره سرباز صدیق انقلاب و امام امت بوده اید توقع داریم تا ترتیبی اتخاذ گردد که مواضع و سخنان منصوبان فرماندهی ارشد نهاد انقلابی سپاه، در تباین و تضاد با رهنمودهای مقام منیع ولایت فقیه قرار نگیرد. 

توفیقات جنابعالی در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی را از درگاه احدیت متعال خواستارم
برادر شما
عبدالرضا داوری
28 مهر 1395 


داوری همچنین در نامه ای دیگر خطاب به صفارهرندی نوشت: 

بسمه تعالی
جناب آقای محمدحسین صفارهرندی
مشاور محترم فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علی من اتبع الهدی

اخیرا یک فایل صوتی از سخنان جنابعالی در جمع تعدادی از دانشجویان منتشر شده که طی آن تلاش کرده اید موضوع توصیه رهبرمعظم انقلاب درباره عدم کاندیداتوری دکتر محمود احمدی نژاد را طی ادعاهای عجیب زیر توضیح دهید:

الف- ادعای اینکه کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد برنامه اصلاح طلبان برای ایجاد فتنه ای مشابه سال 88 بود:

جنابعالی در این فایل صوتی مدعی می شوید که اصلاح طلبان با برجسته سازی اخبار مربوط به دکتر احمدی نژاد برای اصولگرایان کاندیدا می تراشیدند تا با ایجاد یک دوقطبی وقایع سال 88 بازتولید شود.

جناب صفار هرندی!
این ادعای جنابعالی بنا به دلایل زیر چنان مضحک است که از قیاستان خنده آید خلق را:

اولا جنابعالی نیک می دانید که طی یکسال اخیر، سیاست سانسور و بایکوت  اخبار دکتر احمدی نژاد را در رسانه های اقماری تان تزریق کردید و همه رسانه های وابسته به سپاه و جریان اصولگرا را وادار نمودید از انتشار هرگونه خبر له یا علیه دکتر احمدی نژاد خودداری نمایند و با همین تاکتیک، رییس جمهور سابق را از فضای رسانه ای همسو با جریان متبوع تان کاملا حذف کردید. بدیهی است با این اقدام و راهبرد حذفی جنابعالی، اخبار و گزارش های مربوط به رییس جمهور سابق از حوزه رسانه های اصولگرا حذف و  صرفا در رسانه های اصلاح طلب -البته با سوگیری منفی- منتشر شوند تا امروز جنابعالی بتوانید به صورت کاملا رندانه و حساب شده به افکارعمومی القا کنید که چون اخبار دکتر احمدی نژاد صرفا در رسانه های اصلاح طلب منتشر می شد پس اصلاح طلبان در حال کاندیدتراشی برای اصولگرایان بودند و با نهی رهبری این توطئه آنان خنثی شد!

ثانیا فتنه 88 در شرایطی از سوی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان و حامیان وی رقم خورد که آنها توانستند با اتهام زنی به دولت نهم و طرح ادعای کذب تقلب، موجی را در میان هواداران خود ایجاد نمایند. آیا در شرایطی که امروز دولت مورد علاقه اصلاح طلبان بر سرکار است ، امکان طرح ادعای تقلب از سوی آنان مسموع است و یا برعکس آنکه، در صورت کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد و پیروزی قاطع ایشان بر حسن روحانی، افسانه تقلب در سال 88 دود می شد و به هوا می رفت و زمینه های هرنوع فتنه گری مسدود می شد؟ ظاهرا جنابعالی فراموش کرده اید یا همچنان نمی خواهید باور کنید که اصلاح طلبان امروز نه در موضع اپوزیسیون که در موضع پوزیسیون و بخشی از دولت حاکم هستند و بر همین مبنا فاقد امکان تحرکاتی از نوع تحرکات 88 هستند که چنین ادعاهای مضحکی را مطرح می فرمایید.

ب- ادعاهایی کذب در مورد مفاد جلسه دیدار دکتر احمدی نژاد و رهبر معظم انقلاب

جنابعالی در همین جلسه مدعی شده اید که رهبر معظم انقلاب در جلسه نهم شهریور، تعطیلی سفرهای دکتر احمدی نژاد را خواستار شده و از رییس جمهور سابق خواسته اند که مساله عدم کاندیداتوری خود را به اطلاع اطرافیان برسانند و قصور دکتر احمدی نژاد در اجرای دستور رهبری موجب مطرح شدن مساله نهی از کاندیداتوری از پشت بلندگو شد!

اولا بررسی روایت رهبر معظم انقلاب از جلسه نهم شهریور که در تاریخ پنجم مهر جاری اعلام شد نشان می دهد که این ادعای جنابعالی کاملا کذب است.

ثانیا جناب دکتر احمدی نژاد بلافاصله بعد از جلسه نهم شهریور 95، تمام سفرهای برنامه ریزی شده در پاییز 95 از جمله سفر به آبادان، ایلام و ارومیه را لغو کردند و این تصمیم ایشان حتما از منظر نهادهای امنیتی و نیز دفتر رهبر معظم انقلاب مخفی نبوده است؛ 

جناب صفار هرندی!
دروغگویی و نشر اکاذیب جزو اصولگرایی نیست اما متاسفانه کنش سیاسی شما نشان می دهد که می توان هم اصولگرا بود و هم دروغ گفت و هم تهمت زد!

جناب صفار هرندی!
تا زمانی که در کسوت مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه قرار دارید، اقدامات سیاسی-انتخاباتی جنابعالی ، ناقض صریح وصیت نامه امام خمینی(ره) و ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات است.
با این اوصاف جنابعالی  نشان داده اید که هم می توان مدعی اصولگرایی بود، هم دروغ گفت و هم در مخالفت صریح با رهنمودهای امام و رهبری رفتار کرد.

این اصولگرایی مبارکتان باشد!
لکم دینکم و لی دین
عبدالرضا داوری
28 مهر 95

داوری از آن جهت صفارهرندی را مورد انتقاد قرار داد که امروز فایل صوتی از وی منتشر شد که طی آن نهی احمدی نژاد از حضور در انتخابات از سوی رهبری را تحلیل و تفسیر کرده بود و این مسئله به مزاج طرفداران احمدی نژاد از جمله عبدالرضا داوری خوش نیامد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان