تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

انتقاد از اظهارات ناپسند عضو شورای‌شهر‌ درباره منتشرکننده اخبار املاک نجومی

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران درواکنش به اظهارات عضو شورای شهر به منتشر کننده اخبار املاک نجومی، گفت: این اقدام پسندیده نیست و نباید از هر روشی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کرد.

رویداد۲۴-نایب رییس مجمع نمایندگان تهران درواکنش به اظهارات عضو شورای شهر به منتشر کننده اخبار املاک نجومی، گفت: این اقدام پسندیده نیست و نباید از هر روشی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کرد.
 
 محمدرضا نجفیدر واکنش به صحبتهای اخیر عضو شورای شهر خطاب خبرنگار منتشر کننده اخبار املاک نجومی شهرداری تهران، افزود: هیچ امر مقدسی باعث نمی شود وظایف شرعی و اخلاقی و ایمانی خود را نادیده گرفته و توصیه ها و بیاناتی داشته باشیم که مورد پسند نباشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: صرفا می توان تمام تلاش خود را برای تبیین حقیقت در اذهان با روش ها و کلمات و مسیرهای مشروع خداپسندانه به کارگرفت و هرچیزی که باعث بدآموزی و بدعت در جامعه و تندخویی می شود نباید انجام داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: این سوال که آیا می توان از هر روشی برای رسیدن به مقاصد خود حتی مقاصد مشروع استفاده کرد؟ باید گفت که پاسخ این سوال قطعا منفی است؛ نباید با هر رفتاری دنبال اهداف خود برویم و لازم است وسایل و روش های ما پاکیزه باشد و حق نداریم از روش های ناپسند استفاده کنیم.

به گزارش خانه ملت، روز گذشته ابوالفضل قناعتی درجلسه علنی شورای شهر تهران، یاشار سلطانی منتشر کننده اخبار املاک نجومی شهرداری تهران را مورد خطاب قرار داد و از تهمت و افتراهای برخی سایت ها و رسانه ها نسبت به عضو آزاده و ایثارگر شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: آیا من و شما راضی می شویم که خواهر خودمان در اختیار داعش و دشمن قرار گیرد.

*خانه ملت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان