تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

برخورد پلیس با بازیگری که بادیگارد استخدام کرده بود

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بحث استخدام بادیگارد توسط یکی از بازیگران که در فضای مجازی تصاویرش منتشر شده بود، تصریح کرد: موضوعی به نام بادیگارد نداریم، اخیرا یکی از افراد بادیگارد گرفته بود که با وی برخورد شد.

بازیگران ایرانی

رویداد۲۴ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در حاشیه پنجمین مرحله از طرح اقتدار پلیس پایتخت، اظهار کرد: ۳۱ نفر از اوباش سطح دار که دارای تحرکات مجرمانه و شرارت آمیز بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: ۸۰ نفر از اوباشی که جرایم خشن اعم از نزاع، تخریب و قمه کشی داشتند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۱۷ اوباشی که در بحث خرید و فروش سلاح و ۱۹ اوباش که در بحث خرید و فروش اقلام ممنوعه مانند مشروبات الکلی فعال بودند نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۱۱ گرداننده سایت شرطبندی، قمار بازی و مراکز فساد، گفت: ۱۹۶ نوچه و نوپا در بحث اوباش گری دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بحث استخدام بادیگارد توسط یکی از بازیگران که در فضای مجازی تصاویرش منتشر شده بود، تصریح کرد: موضوعی به نام بادیگارد نداریم، اخیرا یکی از افراد بادیگارد گرفته بود که با وی برخورد شد.

وی افزود: فقط شرکت‌های انتظام مجاز به فعالیت در بحث حراست و محافظت هستند که در تهران تعداد این شرکت‌ها ۱۵۰ عدد است و شرکت‌های فعال با عنوان استخدام بادیگارد رسمیت ندارند.


بیشتر بخوانید: روحانیون شاکی از حجاب بازیگران زن چه کسانی هستند؟/ پشت پرده چه خبر است؟


رئیس پلیس تهران با بیان اینکه ۳ باند جعل اسناد و ۲ باند قاچاق انسان منهدم شدند، اظهار کرد: ۱۱ متهم باند قاچاق دستگیر و ۴۸ نفر از کسانی که در دامشان بودند آزاد شدند که اکثرا از اتباع خارجی بودند.

وی افزود: هزار و ۲۳۰ پاتوق صنفی اوباش تحت رصد قرار گرفتند و ۶۷ مورد از پاتوق‌هایی که اوباش در آن تردد داشتند پلمب شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۲۰ سرشبکه مرتبط با اوباش شناسایی شدند، ادامه داد: ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۵۸ قبضه شبهه سلاح، ۶۴ قبضه سلاح سرد کشف شد، لذا به حاملان سلاح هشدار می‌دهیم که قطعا با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: ۲۴۷ نقطه از سطح شهر و واحد‌های صنفی که محل تردد و محل ایجاد مزاحمت برای نوامیس هستند، شناسایی و پاکسازی شدند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به برخورد با دور دور‌های خیابانی گفت: با خودرو‌هایی که دور دور کرده و ترافیک کاذب ایجاد می‌کنند، برخورد شد و ۱۶۶ دستگاه توقیف شدند که ۸۶ دستگاه از این‌ها مزاحمت‌هایی برای نوامیس نیز داشتند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان