تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

روحانیون شاکی از حجاب بازیگران زن چه کسانی هستند؟/ پشت پرده چه خبر است؟

تعدادی از موسسه‌های فرهنگی که عموما طلاب مستقر در قم هستند از بازیگران زن سینمای ایران به خاطر بی حجابی شکایت کرده‌اند اما سازمان‌هایی که این شکایت را انجام داده‌اند را چه کسانی می‌گردانند و چهره‌های شناخته آنها چه کسانی هستند. در این گزارش با شاکیان این پرونده آشنا شوید.

شکایت طلاب از بازیگران

رویداد۲۴  روز یکشنبه خبری منتشر شد که بعضی سازمان‌های مردمی قم از پانزده بازیگر زن به خاطر انتشار تصاویر نامناسب در صفحات مجازی‌شان شکایت کرده‌اند. طرح مردمی پارسا قم، مجمع فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان قم، موسسه تبلیغی امیر بیان قم، تشکل فراگیر تبیلغ گروهی طلاب قم، مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی استان قم، گروه فرهنگی تبلیغی خاتم قم، بنیاد علمی فرهنگی تبلیغی امت برتر قم، موسسه فرهنگی ولاء منتظر قم و موسس منتخب ملی حجاب و عفاف رویش جوانه‌ها شاکیان این پرونده هستند که در شکایت خود به این اتهامات اشاره کرده‌اند: «انتشار محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی»، «استفاده ابزاری از زن»، «تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع»، «توهین به مقدسات»، «معلوم بودن مقداری از سینه و گردن و گوش‌ها»، «استفاده از کلاه لبه‌دار»، «استفاده از وسایل تزئیینی مثل گل سر به جای روسری»، «پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان معلوم بودن برجستگی‌های بدن»، «پوشیدن شلوارک»، «پوشیدن لباس آستین کوتاه»، «پوشیدن مانتو شیشه‌ای» و «انداختن عکس با افراد مشکوکه»، «آؤایش غلیط»

طلاب شاکی با برشمردن این موارد از دستگاه قضایی خواسته‌اند در راستای اقامه دین و جلوگیری از ترویج فساد به نمایندگی از همه بازیگران با چند بازیگر برخورد کند زیرا آنها به خانواده و جامعه ضرر رسانده‌اند. آنها نوشته‌اند «محروم شدن از لذت انس با خدا»، «مردن دل‌ها و افسردگی»، «سستی ایمان»، «ایجاد روحیه مقایسه»، «انزوا و کاهش روابط اجتماعی»، «تاثیر بر رفتار جنسی» و «نقش بستن در اذهان عمومی» از جمله ضررهای است که این بازیگران به جامعه زده‌اند.

شکایت طلاب از بازیگران


بیشتر بخوانید: حاشیه‌های عکس دختران فارغ التحصیل دانشگاه تهران / ایده سرود هیات بنات الحیدر چگونه اجرا شد؟


موسسه طرح مردمی پارسا قم

یکی از مهمترین سوالات این بود که سازمان‌هایی که این شکایت را انجام داده‌اند را چه کسانی می‌گردانند؟ در این گزارش مهمترین نهاد حامی این شکایت را بررسی می کنیم. یکی از شاکیان پرونده «طرح مردمی پارسا قم» است. بر اساس اخباری که در سایت‌های وابسته به نهاد‌های مذهبی و حوزوی منتشر شده است، مسئول طرح پارسا، یک روحانی به نام مهدی بیاتی است. بیاتی روحانی متولد ۶۱ است که تخصص خود را حجاب و عفاف ذکر می‌کند. او پس از گذراندن مقطع راهنمایی وارد حوزه علمیه مشهد شده و بعد از چند سال تحصیل حوزوی، به مسئله حجاب و عفاف پرداخت.

خودش می‌گوید «از سال ۸۷ مؤسسه حجاب ریحانه النبی را با همکاری برخی از دوستان تأسیس کردیم. دو سال در وزارت کشور به عنوان مدیر مرکز راهبردی عفاف و حیا و مشاور قائم مقام وزیر کشور در حوزه عفاف و حجاب فعالیت داشتم. بعد از آن با همکاری چند مجموعه بزرگ کشور جبهه‌ی فرهنگی عفاف و حجاب فعالین سراسر کشور را در تهران راه اندازی کردیم. ۵ سال اخیر هم مسئول میز عفاف پژوهش صدا و سیما هستم و در حال تعریف سند «سبک زندگی عفیفانه» در صدا و سیما هستیم و نشست‌های متعددی با مجریان و تهیه کنندگان صدا و سیما جهت ایجاد فهم مشترک از زندگی عفیفانه و رعایت آن در تلویزیون داشتیم.»

مهدی بیاتی طرح پارسا

مهدی بیاتی طراح شکایت از بازیگران

در سایت رسمی ثبت شرکت‌ها، همه ۸ نفر عضو هیات موسس این موسسه از آقایان هستند، اما در یکی از سایت‌های معرفی مبلغ و سخنران، نام چند نفر از زنان هم در میان نفرات موثر این مجموعه دیده می‌شود. بیاتی در میان اعضای اصلی این موسسه نیست.

او درباره طرح پارسا می‌گوید «طرح پارسا یک طرح مردمی است که از بدنه حوزه و از دل مردمی دلسوز که نسبت به عفت عمومی در شهر قم نگرانند طراحی شده و در شورای فرهنگ عمومی استان قم تصویب شده است که همه دستگاه‌های مردمی، دولتی و فرهنگی در این شورا عضو هستند.»

این طرح از آذر ۹۸ در قم شروع شده است و مورد حمایت بسیاری از مقامات محلی قرار گرفته است. در این طرح گروه‌های سه نفره (دو ناهی از منکر و یک کارآموز) با تذکر لسانی، سعی در ارتقا وضعیت حجاب شهر قم دارند. بیاتی که همزمان مسئولیت دیگری تحت عنوان «مدیر مرکز راهبردی عفاف و حجاب» و «مسئول مؤسسه فرهنگی- پژوهشی طهورا» دارد، گفته است ما باید همواره سعی کنیم افرادی که به صورت نا آگاهانه دچار خطا می‌شوند را با تلنگر از خواب غفلت بیدار کنیم؛ تذکر مهربانانه نسبت به افراد غافل، برخورد هوشمندانه با افراد هنجار شکن و برخورد قاطعانه با براندازان از اهداف ما در طرح مردمی پارسا است.

پیج طرح مردمی پارسا قم در اینستاگرام هم فعال است و در سخنان موسسان این طرح، بار‌ها و بار‌ها به رفتار چهره‌های سلبریتی در اینستاگرام در تغییرنگاه جوانان به مسئله حجاب اشاره شده است.

جواد جاویدنیا یکی دیگر از چهره‌هایی است که طرح مردمی پارسا قم را تشویق می‌کند. او که معاون دادستان کل کشور بود، اردیبهشت امسال نامه‌ای مبنی بر لزوم فیلتر شدن اینستاگرام، گوگل پلی، وی‌پی‌ان‌ها و فیلترشکن منتشر کرد. مرکز رسانه قوه قضائیه اصل این نامه را تایید کرد، اما اعلام کرد که این درخواست از سوی مقام مافوق یعنی رئیس کل دادگستری استان تهران «بلااثر» شده و آقای جاویدنیا هم تحت تعقیب قضایی از سوی دادسرای انتظامی قضات است.

موسسه امیربیان

موسسه امیربیان یکی دیگر از موسساتی است که نامش در شکایت از بازیگران بدحجاب در اینستاگرام منتشر شده است. این موسسه به صورت اختصاصی، به پرورش خطیب (روحانی خطابه‌گو) می‌پردازد. تا سال ۹۹، یک روحانی سپاهی از شهر کرمان به نام عباس سلمه‌ای مدیریت این موسسه را بر عهده داشته که از سال ۹۹ به کرمان بازگشته و رئیس حوزه علمیه این شهر شده است.

اطلاعات سایت موسسه امیربیان نشان می‌دهد به نسبت سایر موسسه‌های مشابه، تمکن مالی مناسبی دارند؛ چنانچه آنها امکاناتی همچون مهمانسرا دارند و حتی مبلغان خود را به کشورهایی مثل سوریه می‌فرستند. موسسات امیربیانی در شهرهایی همچون کرمان و شیراز نیز فعالیت می‌کنند.

مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی

مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی یکی دیگر از شاکیان از زنان سلبریتی است. صفحه اینستاگرام آن‌ها ۱۰۴ دنبال کننده دارد. در صفحه اینستاگرام آنها، تصویر بیانیه یکسال قبل آن‌ها قرار دارد که از ابراهیم رئیسی که در آن زمان رئیس دستگاه قضا بود، خواسته شده عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور محاکمه کند.

به گزارش رویداد۲۴ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه امضا کنندگان این بیانیه بودند. در همین صفحه، تصاویری از دیدار اعضای این گروه با علیرضا زاکانی منتشر شده است که خط و ربط سیاسی این دسته از طلاب را مشخص می‌کند.

خبرگزاری رسمی حوزه نوشته «مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی، از ابتدای سال ۹۷ با هدف مطالبه گری مطالبات امامین انقلاب، شناسایی و تربیت نیرو‌های خدوم و انقلابی از میان روحانیون، امر به معروف و نهی از منکر در سطح کلان جامعه، ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی و حمایت از تشکل‌های ولایی روحانیون کشور تاسیس شده است.»

در این نامه اسامی چند گروه دیگر هم وجود دارد. گروه‌هایی با منابع مالی نامشخص که اقدام به سازماندهی روحانیون برای اهداف خاص می‌کنند. یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به حوزه نوشته است مجموعه‌های: تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، موسسه تبلیغی امیربیان قم، گروه فرهنگی تبلیغی خاتم قم، موسسه ولاء منتظر اساسا این موضوع را تکذیب کرده و عنوان کردند که هیچ اقدام قضایی مبنی بر شکایت از بازیگران زن نداشته‌اند و مسئول گروه علمی فرهنگی تبلیغی امت برتر نیز ضمن بی‌اطلاعی از جزئیات شکایت، تایید جزئیات این شکایت را رد کرده است.

همین خبرگزاری می‌نویسد گروه مردمی مطالبه‌گری «طور سینا» بانی اصلی تنظیم این شکایت بوده و یکی از متهمان هم پرستو صالحی است که تصویر این شکایت را منتشر کرده است. حجت الاسلام علیرضا زمانیان مسئول گروه مطالبه‌گری طور سینا است. زمانیان چهره شناخته شده‌ای در میان طلاب نیست چنانکه بسیاری از گروه‌های شکایت کننده هم شناخته‌شده نیستند. در آستانه بررسی بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ بسیاری از این موسسات نیاز دارند رزومه‌ای پربارتر داشته باشند.

گروه‌های مطالبه‌گری از زیرمجموعه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند که قرار است فضایی ایجاد کنند که مردم نسبت به اتفاقات جامعه بی‌تفاوت نباشند اما ظاهرا فعالیت آنها صرفا در حوزه حجاب و پوشش است و در سایر حوزه‌ها همچون فسادهای اقتصادی نظری ندارند و ترجیح می‌دهند سکوت کنند.

آنها بر پایه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوب سال ۹۴ فعالیت می‌کنند. افرادی که خود را مناسب امر به معروف می‌دانند در سایت این سازمان ثبت می‌کنند و با تأیید دبیر ستاد هر استان تشکیل و مجوّز آنها با امضای دبیر ستاد کشور صادر می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
8
37
از اختلاس ها وباستی هیلز هم اگر وقت کردن شکایت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
همش درد بودجس اونطوری که بودجشون حذف میشه
عبدالرضا غیایی شاملو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
15
42
وقتی که سالهاست ما مردم داد میزنیم که این آقایان درد روز جامعه را نمیدانند و با مردم همدرد نیستند چون کلأ سفره شان از ما مردم عادی جداست درست برای همین است، چندین سال است که ما مردم با فقرو تنگدستی با مشکلات فراوانی روزگار میگذرانیم اما این آقایان از مشکلات اصلی ما مردم هیچ نگفتند و هیچ نخواهند گفت، تمام دردشان و فکرشان بدنبال گشتن در سایتهای بانوان بازیگر است که ببینند چه کسی بدحجاب است، چرا در مورد مشکلات اصلی و جدی مردم حرفی نمیزنید؟ چرا از بانیان این اوضاع اسفناک اقتصادی شکایتی نمیکنید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
10
35
چقدر مشکلات جامعه روحانیت درد آوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
آخ ک شمااقایون طلاب باصرف این هزینه ها برنامه‌ای مختلف ک دراصل همه تون یکی هستین چقدرهم موفق بودین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
11
28
قطعا اختلاس هم بی حیایی است ولی بی حیایی های دیگر را توجیه نمی کند!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
13
46
فعلا که همه اختلاس توی کشور صورت میگیره افراد باحجاب و مومن هستند نمونش اختلاس بانک ملی که خاوری چفیه میزد و جای مهر روی پیشانیش بود یا خانمی که اختلاس پتروشیمی انجام داد که چادری ونماز خوان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
همشون از قماش شماها بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
اگر کسی حقیقتا ایمان داشته باشه اختلاس نمیکنه.
اینها مومن نما هستند.
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
8
37
شما ها چهل و دوساله که رادیو و تلویزیون و اداره امور کسور را مال خود کرده ایی و روز و سب روحانیون و ..در دید مردم هستید و تبلیغات شما مدام و مستمر است نماز های جمات و یخنرانی هی مستمر شما ادامه دارد ..پس چرا وع اخلاقی جامعه بدت شده چرا مردم را غگگین و افسرده تر کرده ایید.جرا دین و ایمان مردم را به بازی گرفته ایدچرا خود را در جای حق می دانید و مردم را در جای گنه کاران و بی عفت ها جا داده ایید چرا فکر می کنید که زبان اسلام عزیز هستید.مردم شور نشاط مذهبی شان از قبل از انقلاب کمتر شده چون ان زمان ریا و زاهد نمایی در دین معنی نداشت
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
9
45
كوىكان تا كمر ىر اشغالها شما را یاد خدا و قیامت نمیندازد ولی دو تا زن یاد شیطان و فساد میندازد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
13
33
به به چه آدمهای متخصص و تحصیل کرده ای. تحصیلات : راهنمایی - شغل : متخصص - حوزه تخصصی : خطابه گویی و حجاب. احسنت بر ملایان با دانش
عمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
12
19
کافر همه را ب کیش خود پندارد شما دهنتون منحرفه ب بقیه چه....در ضمن دوباره میخان چ کلکی سوار کنن.خداداند
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
35
24
آفرین براین روحانیون. بعضی مردم همه چیزو باهم قاطی میکنن. تا میشنون حجاب، میگن اقتصاد پس چی. آیا چون مشکل اقتصاد داریم باید لخت بشیم بیفتیم بیرون دنبال عیاشی؟یا باید بصورت سالم و فعال کارکنیم؟ خب این فضای باز بی حجابی فضای پرورش شهوته وفضای سالم کار واقتصادنیست.یه دکتر به شما بگه که چشمت مشکل داره،میگی چون گوشمم مشکل داره چشمو بی خیال؟هرچی جای خودش
پاسخ ها
عبدالرضا غیایی شاملو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اکثریت قریب به اتفاق ما مردم چه زن و یا چه مرد بخاطر مشکل اقتصادی لخت نمیشیم بپریم بیرون، حالا اگر جنابعالی و یا آشناهاتون چنین کاری رو انجام میدهید حتمأ به پزشک اعصاب و روان مراجعه کنید، ضمنأ جنابعالی از خودتون شروع بفرمایید و سعی کنید که بجای سرک کشیدن و فضولی همانطور که میگویید سالم و فعال به کارهایتان برسید، موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
13
11
ببینید این دو مقوله با هم مرتبط هستند.
اگر در درجه اول بتونیم هوی و هوس های درونی رو کنترل کنیم
و نگاه بد نداشته باشیم و... اگر روزی یک منبع مالی رو در اختیارمون قرار دادند هم میتونیم هوس دزدیدن از اون رو هم کنترل کنیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
3
11
متن ارسالی خبرگزاری پراز اراجیف و دروغ است و متاسفانه براساس همین ...در خبر نوشته های مردم نیز سوگیری خاصی پیدا کرده است
محمد کریم زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
9
29
طلاب این قدر خودشون رو نخود هر آش نکنند خون شهدا چرا به دزدی ریا فساد شکاف طبقاتی حساس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
احتمالا تو جبهه واکسن میزدن
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
نحود آش شنا هستید که در مورد چیزی که نمیدانید اظهار نظر میکنید
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
4
10
بلعم باعورا برای اینکه لشکر حضرت موسی را شکست دهد زنان را لخت و بی حجاب کرد و به میان آنها فرستاد و خدا از او در قرآن به نام سگ یاد می کند . سگ های ولگرد در کشور ما زیاد شده گاهی به گوشت ها حمله می کنند و قیمت کوشت میره بالا گاهی قیمت مرغ میره بالا گاهی لباس مردم را میدرند و می بینیم که لباسهای زنان کوتاه شده و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
8
17
حجاب به خود زن بستگی دارد وکسی نمی تواند مجبور به حجاب اجباری کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
در حریم خصوصی بله اما در مجامع عمومی باید با حجاب باشد
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
آخه بی شعور ناشناس حریم خصوصی هم مگر به تو ربط داره؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
5
13
اینا که دست به شکایت خوبه از روحانیان او شکایت کنند که بالباس پیامبرپول وجونی عزت ۷۰میلیون ادمو خوردن خدا واخرت یادشون نبود
غفار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
14
9
بی حجابی هم یک جرم تاحدی بزرگه ولی کسی برخوردنمیکنه دلیلش واضحه میخوان جامعه فاسدبشه
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
مطلع از شکایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
11
6
جالبه بدونید هیچ کدوم از این گروه ها شکایت نکردند


چرا نویسنده متن سعی بر انحراف اذهان دارد بنده یکی از این شاکیان را دیدم اصلا واقعیت چیز دیگری است

شاکیان 110 نفر شاکی خصوصی حقیقی از مردم سراسر کشورند

چقدر همنوایی با دشمن آخه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بنده از کسانی هستم‌که نام موسسه ام درخبر آماده اما اطلاعی که ندارم بماند خبرگزاری هم با تحقیقات ناقص پرو بال داده برا خبرگزاری‌متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
6
16
اصل بدبختی مردم که فساد،گرانی،فقر هست را ول کردید گیر دادید به حجاب بازیگران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
همین افکار شما مروج بی حجابی و بی غیرتی در جانعه میشه و اصلا هم با گرانی و فقر دو مقوله جدا هستند ما ایرانی ها فقط به دنبال توجیه فساد یک مشت مطرب و رقاص هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
3
15
برید وفقط خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
7
19
اینها را باید بیارند عسلویه تو گرما با یک چهارم حقوق واقعی کار کنند تا دیگه با کلاه چهار تا بازیگر وسوسه نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
امثال شما چون چشم چران هستید برایتان مشکلی نیست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
1
9
همش ریا و دروغ...خدا بداد شما برسه
تعجب میکنم شما از خدا نمیترسید
فساد و اختلاس کل کشور را گرفته....
دیگه دست بعضی‌ها برای مردم رو. شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
5
0
ببین میتونن این چارتا درو دافم بپرونن از مملکت
سیدعلی تویسرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
7
0
مخالفین اسلام و جمهوری اسلامی اینقدر خودتون پاره نکنید فایده ای نداره براتون . ما مستقر هستیم تا ظهور حضرت . بزودی هم این بازیگران باید راهی تایلند بشن. شما هم اگر با دین و دستورات دین ، به قول اخویمون موشکول پوشکول دارید نوامیستان ( نوامیس مشترکتان با دیگران ! ) را راهی تایلند یا هتل های امارات کنید مستفیذ بشوند !!؟؟؟
بحمد الله تربیت بازیگران پاک و پاکدامن در دستور کار هست .
تا اونجاتون گر بگیره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
7
الهی معضل جامعه هیچی نیست فقط حجاب این سلبریتی ها هستش بابا مردم دریابید حقوق های نجومی اختلاس ها پارتی بازی ها رو در یابید بخدا این ملت گرسنه با یه تار مو و کلای لبه دار یک زن تحریک نمیشه تو یک اون طلبه میشه که شکمش سیره دغدغه شام شب لباس خوراک بچه رو نداره من با یک تیکه گوشت دست یک مرد تحریک به خوردن میشم چیزی نمانده ماهم مثل مردم افغانستان بچه های خودمون بفروشیم
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
3
1
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. دنبال قاطی کردن مسائل نباشیم.این موسسات فرهنگی هستن و موضوع حجاب فرهنگی ست نه سیاسی. بازیگران با حتی فوتبالیستها هم افسار پاره کردن و هیچ قانونی برای مهار کردنشون وجود نداره. همانطور که برای مهاره رانندگی خطرناک قانون هست برای حرکات خطرناک فرهنگی هم باید قانون وجود داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
4
دوباره بلند مرتبه سازی را در تهران می خواهند شروع کنند و دیگر در این شهر حتی نفس نمی توان کشید. و خدا رحم کند اگر زلزله ای بیاید چه کشتاری از مردم بشود.
آن وقت مهمترین مسئله آقایان مثل همیشه چند تا زن هنرپیشه هستند .
بروید بقیه کارهایتان را درست کنید. مطمئن باشید حجاب زن هم درست خواهد شد.
همه چیز در این مملکت ول است برای تامین منافع عده ای. و این آقایان با هیچ مسئله خلاف منافع مردم کاری ندارند فقط بند حجاب زنان هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
10
2
من معلمم، طلبه نیستم، خاک پای طلبه های با اخلاصم . دمشون گرم، اونایی که دارید این حرکت رو نقد می کنید، خبر از به لجن کشیده شدن مادرهای آینده دارید؟ می دونید تاثیر این بی بندوباری ها، آمار طلاق و خیانت زوجین سر به فلک می زنه؟ ، شاید به هوس و شهوت جنابتان برخورده که ای وای من دیگه نمی تونم قدو بالای اونا رو ورانداز کنم! جزع و فزع شما نه از درد همنوع دوستی است و درد دین دارید، شماها دنبال آزادی های آنچنانی زنانه وکیف نفس مرده تان هستید. شاید بگویید چنین نیست ولی کمی به درون زنگار گرفته تان نگاه کنید، شاید هم از فرط آلودگی، متوجه نشدید.که وقتی مردید متوجه تان می کنند! تاثیر روانی بی حیایی و بی حجابی را کمی مطالعه کنید. اگر هم متوجه نیستید و نمی خواهید متوجه شوید، پس دهان مبارکتان را ببندید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
9
3
احمق کسی است که وقتی سخن از اعتراض به بی حیایی و لجن پراکنی برخی زنان معلوم الحال می شود، بحث اختلاس و... را وسط می کشد! آخه نادانها، ناموس و اخلاق با دزدی مثل همند؟!! ریخته شدن آبرو و هتک ناموس یک مادر ، چند اختلاس می صرفه؟!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
3
ریاضی دانهای قرن چندم؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
6
2
درسته که غذای شکم خیلی مهمه ولی از اون مهم تر غذای فکری و فرهنگی که بعضی بازیگر ها پرچم دار به گند کشاندن این غذای فکری مردم شدند مخصوصا نوجوان ها دارن قربانی میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
3
2
فقط برای بودجه ودراین است ...متاسفانه استفاده ابزاری از دین وریا کاری افت حکومت دینی ست..کاش پول وبودجه به گروها ندهند ریا کم می‌شود امر به معروف ونهی از منکر وظیفه دینی است پول ومزد نباید باشد بودجه‌ آسیب به دین می‌زند افت است
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
4
1
نمیدونم فاز بعضی از مردم چیه تا میان با چیزی برخورد کنن داد و هوارشونه که برید خرابی دیگه رو درست کنید اگه همراهی نمیکنید حداقل ساکت بشید شاید این بازیگرای بی خود و غرب زده ما کمی جلوشون بگیرن
اختلاس و دزدی هست ولی چه ربطی داره که بگید تا فلان مشکل حل نشه بقیه مشکلات هم حل نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
7
نمی‌دونم چرا ایران که همه مشکلات رو کردن چهار تای موی دخترا میندازه از نیومدن بارون و عذاب الهی و ... پس چرا اروپایی ها هم وضع زندگیشون از ما بهتره هم مردمان شاد تری از ما دارند
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
2
سلام
آقای معلم،برای شما و امثال شماخوبه
تابستون کرونا عید زمستون آلودگی هوا تهطبلی مفت مفت تو خونه بخاب حقوق بباد توحساب،من بدبخت بافوق لیسانس برم اداره کاری کارگری
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
1
اول حجاب رو ارزون کنید بعد اجباری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
1
2
یه بیست سی سالی دیربیدارشدندبرادران روحانی
عطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
4
0
خطا تایپی!
انداختن عکس با افراد مشکوکه: مشکوک.
آؤایش غلیط:آرایش.
میدان دادن به هنرمندان قبل ازانقلاب برای الگوسازی رفتار ملت اسلامی؛ نتیجتش همینه.
وبیشتر خواهد دید.
شجرة خبیثة قطع نشد بلکه پرورش دادن ورشد عمق کرد.
عطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
3
0
خطا تایپی!
انداختن عکس با افراد مشکوکه: مشکوک.
آؤایش غلیط:آرایش.
میدان دادن به هنرمندان قبل ازانقلاب برای الگوسازی رفتار ملت اسلامی؛ نتیجتش همینه.
وبیشتر خواهد دید.
شجرة خبیثة قطع نشد بلکه پرورش دادن ورشد عمق کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
1
1
اصل قضیه چی بوده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان