تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون وزیر بهداشت خبر داد:

برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم گیری می‌شود

معاون بهداشت وزیر بهداشت از تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها طی جلسه امروز و فردای ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد. وی افزود: ما اعمال محدودیت‌ها را درنظر داریم. مخصوصا جا‌هایی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، یا رستوران‌ها که می‌توانند بیرون بر شوند.

تعطیلی مدارس

  رویداد۲۴ معاون بهداشت وزیر بهداشت از تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها طی جلسه امروز و فردای ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

«کمال حیدری»، معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با تصمیمات برای مقابله با سویه امیکرون گفت: جلسات به صورت فشرده‌تر شده است و تصمیمات قطعی امروز و فردا انجام می‌شود. ما اعمال محدودیت‌ها را درنظر داریم. مخصوصا جا‌هایی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، یا رستوران‌ها که می‌توانند بیرون بر شوند.


بیشتر بخوانید: اومیکرون مدارس و دانشگاه‌ها را دوباره تعطیل می‌کند؟ +فیلم


او افزود: از طرفی نظارت بر مترو و اتوبوس بسیار برای ما دغدغه است، زیرا محیط‌هایی بسیار آلوده و فشرده هستند، بنابراین باید برای این‌ها تدابیری اندیشیده شود.

حیدری با اشاره به لزوم نظارت بر هواپیما‌ها و اتوبوس‌های بین شهری با استفاده از سامانه امید گفت: همه این‌ها اقداماتی هستند که مشارکت جمعی می‌خواهند تا بتوانیم به سلامت وضعیت را مدیریت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها یک پیشنهاد است، گفت: باید ستاد ملی مقابله با کرونا در این ارتباط نظر بدهد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تعطیلی مدارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
ستاد ملی مقابله با کرونا تا بچهامون هم مریض نشدن زودتر نظر بده مدارس تعطیل کنن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان