تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی: به داوران گفتم اگر کسی از ما اعتراض کرد او را اخراج کن

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم هم گفته ام فردا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم یک بازی خوب را شاهد باشند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلالرویداد۲۴ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: قبلا هم گفته ام در این فصل بازی های تیم ها خیلی به هم نزدیک است و مسلما فردا بازی سختی داریم. در طول هفته با بچه ها صحبت کردم و خودمان را آماده یک بازی خوب کرده ایم.

وی افزود: آلومینیوم تیم خوبی دارد و خطیبی تیم آماده ای را برای این فصل ساخته است. بازی فردا بازی سختی است و امیدوارم هواداران هر دو تیم فردا یک مسابقه زیبا را شاهد باشند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه تیمش آرامش خوبی دارد و آیا می شود از این تیم انتظار قهرمانی داشت یا خیر گفت: با توجه به مطالبی که شما گفتید بیشترین سهم را بازیکنان و مدیریت تیم دارند.امیدوارم تیم ما به همین شکل به کارش ادامه بدهد، از بازیکنانم ممنون هستم و قولی که به هواداران می دهم این است که امسال تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام بدهیم.

مجیدی در خصوص اینکه در بازی های گذشته به روند داوری مسابقات معترض شده بود عنوان کرد: من کاری که بعد از بازی با پرسپولیس یا سپاهان انجام دادم این بود که تصمیم گرفتم به هیچ عنوان به داوران اعتراض نکنیم. این را می تواندی از داوران چهارم بازی ها ما سوال کنید. من و کادر فنی تیمم کوچکترین اعتراضی به تیم داوری انجام ندادیم چون امکانات آنها واقعا ضعیف است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان