تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

زنگ خطرهایی که برای پرسپولیس به صدا درآمد

عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم با وجود ارائه فوتبال مالکانه در گلزنی مشکل دارد که اگر سرمربی سرخپوشان نتواند این مشکل را برطرف کند در نیم فصل دوم مشکلات بیشتری خواهد داشت.

بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بار دیگر فاصله سرخپوشان پایتخت را با استقلال به سه امتیاز رساند تا شاگردان فرهاد مجیدی با خیال راحت بیشتری به صدر جدول تکیه کنند.

تساوی یک - یک سرخپوشان در حالی رقم خورد که گل زده و خورده آنها، گل به خودی محسوب می‌شد تا شاگردان یحیی گل محمدی در امر گلزنی بار دیگر ضعف داشته باشند.

بهترین دروازه‌بان یحیی بدون شوت، گل خورد!

حامد لک در روزی که هیچ شوتی به سمت دروازه پرسپولیس زده نشد، گل خورد! اشتباه وحید امیری در دفع توپ باعث شد تا دروازه پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی نیمه اول باز شود اما لک در تمام مدت بازی، کم اثر ترین بازیکن زمین بود چون تقریباً هیچ کار دیگری جز شروع مجدد بازی از کنار دروازه خود نداشت.

یحیی گل محمدی که حامد لک را بهترین انتخاب خود برای ایستادن در چارچوب دروازه این تیم معرفی کرده بود دهمین گل خود را دریافت کرد تا نشان دهد قرار نیست همچون سال گذشته درخشش ویژه‌ای برای پرسپولیس داشته باشد.

گل نزن مثل مهاجمان پرسپولیس

بیستمین گل فصل پرسپولیس روی گل به خودی احسان حسینی مدافع پدیده مشهد رقم خورد تا عیسی آل کثیر که از ابتدا در ترکیب حضور داشت و همچنین مهدی عبدی که به عنوان تعویضی وارد زمین شد نتوانند گلی به ثمر برسانند. عدم موفقیت بازیکنان خط حمله پرسپولیس در حالی رقم خورد که این تیم در جریان بازی با پدیده، ۱۲ شوت به سمت دروازه داشت اما هیچیک به تور دروازه پدیده نچسبید.


بیشتربخوانید: پرسپولیس و بدهی‌های تمام نشدنی

ضعف در نبرد تن به تن

بازی مالکانه پرسپولیس در تساوی مقابل پدیده نیز مشخص بود اما بازیکنان این تیم در نبردهای مستقیم با حریف آمار خوبی نداشتند. پرسپولیس در ۴۷ درصد موقعیت‌های رو در رو توپ را از دست داد تا در بازی تهاجمی خود با مشکل در پشت محوطه جریمه حریف روبرو شود.

سبقت استقلال از بی دقتی پرسپولیس

عدم موفقیت مهاجمان پرسپولیس در روزی اتفاق افتاد که استقلال تهران سه گل به مس رفسنجان زد تا آمار بهترین خط حمله لیگ برتر نیز تا پایان هفته چهاردهم را استقلال بگیرد. شاگردان فرهاد مجیدی با ۲۱ گل زده و کسب ۳۲ امتیاز در صدر جدول حضور دارند. این در حالی است که پرسپولیس ۲۹ امتیاز با ۲۰ گل زده از خود ثبت کرده است.

امیدواری یحیی به مقایسه با قهرمانی‌ها

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری را تا پایان چهاردهمین بازی خود در لیگ برتر کسب کرده است. این تیم در فصل گذشته ۲۷ امتیاز در مدت مشابه با فصل جاری داشت که می‌تواند این تیم را بار دیگر در ساحل آرامش برای رقابت با استقلال تهران در مسیر کسب قهرمانی در پایان فصل قرار دهد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان