تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
یک منبع آگاه به رویداد۲۴ خبر داد

حکیمی پور گزینه ریاست سازمان میراث فرهنگی

رییس جمهور در ادامه ترمیم کابینه و ایجاد تغییرات در وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، به دنبال پر کردن پست‌هایی است که برای پر کردن سه وزارتخانه خالی شده است.
رویداد۲۴- رییس جمهور در ادامه ترمیم کابینه و ایجاد تغییرات در وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، به دنبال پر کردن پست‌هایی است که برای پر کردن سه وزارتخانه خالی شده است.

در همین راستا بعد از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، پر کردن صندلی مدیریت سازمان میراث فرهنگی از دغدغه‌های رئیس جمهور است. روحانی با ایجاد فضای مشورت و بهره جویی از نظرات افراد آگاه در حوزه میراث فرهنگی نظرات کارشناسان را نیز مورد توجه قرار داده است. 

در همین راستا یک منبع آگاه در گفت‎وگو با رویداد۲۴ خبر داد که برای معرفی گزینه پیشنهادی به رییس جمهور برای تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با برخی چهره ها و افراد صاحب صلاحیت برای این پست از جمله احمد حکیمی‌پور گفت‎وگو شده است.

حکیمی‌پور با مدرک دکتری حقوق و علوم سیاسی که در حال حاضر ریاست كميته ميراث فرهنگي، گردشگري و بافت‎هاي تاريخي شوراي شهر تهران را بر عهده دارد که در این سمت اقدامات مثبتی در راستای ارتقای موقعیت میراث فرهنگی و گردشگری تهران داشته است. 

این عضو شورای شهر تهران، از سال ۷۰ تا ۷۴ در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با عنوان نماینده زنجان فعالیت می‌کرد و همچنین وی از سال ۷۹ تا کنون به عنوان دبیر کل حزب ارده ملت ایران مشغول به کار است. 

سوابق سیاسی و فعالیت‌های همسو با سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی که تاکنون در کارنامه کاری حکیمی‌پور ثبت شده است نشان دهنده توانمدی وی در اداره سازمان میراث فرهنگی است. 

سازمان میراث فرهنگی در حال حاضر نیازمند مدیریتی است که با اشراف کامل توانایی اداره سازمان میراث فرهنگی را داشته باشد. به هر روی سلطانی فر به عنوان مدیریت سابق سازمان میراث فرهنگی در انتخاب و انتصاب مدیر جدید این سازمان نظر مثبتی نسبت به حکیمی‌پور دارد و گفته شده پس از تماس تلفنی میان این دو به اختمال بسیار زیاذ سلطانی فر حکمی پور را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مجلس معرفی خواهد کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان