تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش عباس عبدی به خبر فاکتور کردن هشتگ‌های شهید حججی

عباس عبدی روزنامه نگار اصلاح طلب به توئیت محمد صالح مفتاح فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره فاکتور کردن هشتگ‌های توئیتری برای شهید حججی توسط عده‌ای واکنش نشان داد.

عباس عبدی

رویداد۲۴  عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توئیتی نوشت: قبلا انقلابیون در اسناد سجلی تقلب می‌کردند تا به جبهه اعزام شوند، حالا انقلابیون درپی جعل فاکتورسازی از هشتگ‌های زیر پتویی هستند. خیلی وقت است که ذره ایی صداقت و خلوص در این جماعت دیده نمی‌شود. کسانی که از بازنشر و تولید دروغ شرم نمی‌کنند، از هیچ کار دیگری هم شرم نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید: عباس عبدی: دولت تاکنون ایده‌ای برای اصلاحات ساختاری ارایه نکرده است


گفتنی است، که محمد صالح مفتاح، از فعالان سیاسی اصولگرا، در توئیتی نوشته بود: «وقتی شنیدم یه سری پیدا شدند و بعد از شهادت شهید حججی، هشتگ شهید حججی رو فاکتور کردند و بابتش پول گرفتند، دیگر هیچ دعوای هشتگی برام عجیب نبود.»

فاکتور کردن هشتگ‌های شهید حججی

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهید حججی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
United States of America
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
خون شهیدان برای یه عده ای خاص هم پیراهن عثمان شده هم اسباب نان آوری!!!
بسته به اقتضای محیط و زمان یکی از این دو بکارشون میاد از ریختن خون بیگناه هم شرم ندارند ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
1
2
سلام مثل راهپیمایی های ساختگی وحضور در صحنه های نمایشی ومصاحبه های فرمایشی خیلی وقت است واقعییت چیز دیگریست ونمایشهای تلویزیون چیز دیگر خیلی وقت است مردم دیگر پشت حاکمان نیستند واصحاب قدرت مشروعیت خود را از دست داده اند این سیستم از کیسه بیت المال حاتم بخشی میکند وطرفداران دروغی در فضای مجازی را به کار می گیرد ونظر سنجی ها نیز معمولا از همین قماش است خیلی وقت است این جماعت دروغ وریا را برای پیشبرد اهداف ماکیاولیستی خود حلال کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
1
2
حاج عباس سلام و تقبل الله اعمالکم . خدمتت عرض کنم که کلا کاسبی همه جوره اش شیرینه و دلچسبه . چه زمانی که جنابعالی و مری خانم از دیوار سفارت رفتید بالا و فتح والفتوح برای خودتان و بدبختی و فقر و فلاکت و گرسنگی برای ملت و مملکت ایجاد کردید تا هشتگ فاکتوری برای این بنده خدا که با خلوص و روی سادگی رفت . اینکه پس چنانچه دیواری یا چپری هر چند کوتاه گیر آوردی منو خبر کن چون جون حاج عباس خیلی پول لازم و گرفتارم . لطفا منتشر کنید جهت اطلاع حاج عباس .
نظرات شما
پیشخوان