تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مخبر: تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت

شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از نرخ خدمات، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل‌های فعلی و پیشنهادی در قیمت‌گذاری حمل و نقل درون‌شهری و جابجایی مسافر در بخش‌های مختلف مترو، اتوبوس و تاکسی ارائه کرد.

محمد مخبر

رویداد۲۴معاون اول رئیس جمهور گفت: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه‌های ذی‌ربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل نمایند.

جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.


بیشتر بخوانید: وضعیت بازار گوشت بحرانی شد


وی در این جلسه با تاکید بر اینکه باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی‌ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر ادامه یابد تا شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمت و گرانی در کالا‌های هدف و اقلام اساسی و نیاز‌های مردم وجود نداشته باشد، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات دولت علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در مرحله‌ای هستیم که می‌توانیم تبدیل به صادرکننده و تأمین‌کننده نیاز‌های کشور‌های همسایه شویم.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه‌های ذی‌ربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل نمایند.

مخبر همچنین با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی شبکه توزیع و خدمات در بخش‌های مختلف تصریح کرد: هوشمندسازی تنها راه مبارزه با فساد، شفافیت اطلاعات و قطع شدن واسطه‌گری در کشور است.

در این جلسه که وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنگوی دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشی از وضع موجود و نیازمندی‌های بخش خدمات حمل بار برون‌شهری و همچنین اقدامات و سیاست‌های حمایتی اتخاذ شده در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور ارائه کرد.

همچنین در ادامه جلسه در راستای حمایت و حل مشکلات کامیون‌داران و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت تامین و توزیع لوازم یدکی، روغن موتور دیزلی با قیمت کارخانه، تامین لاستیک سنگین و نیمه سنگین با کیفیت و قیمت مصوب و تسهیل و تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور اتخاذ شود.

شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از نرخ خدمات، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل‌های فعلی و پیشنهادی در قیمت‌گذاری حمل و نقل درون‌شهری و جابجایی مسافر در بخش‌های مختلف مترو، اتوبوس و تاکسی ارائه کرد.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه شبکه هوشمند تجاری‌سازی کشاورزی و آماری از چگونگی توزیع هوشمند کالا‌های اساسی موردنیاز مردم را به اطلاع اعضا رساند.

در این جلسه مقرر شد با افزایش ظرفیت شبکه توزیع هوشمند و همچنین مراکز و میادین میوه و تره بار تا پایان سال جاری اقلام مورد نیاز مردم در سریع‌ترین زمان و آسان‌ترین راه به دست مردم برسد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
ببند دهن تو مرتیکه دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
مخبر ، از اين همه دروغ خجالت بكش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان