تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

خطر عجیب درباره پرسپولیس؛ بازیکنان در آستانه فسخ

بازیکنان پرسپولیس در صورت عدم دریافت مطالبات خود می‌توانند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند.

خطر عجیب درباره پرسپولیس؛ بازیکنان در آستانه فسخ

رویداد۲۴ با توجه به پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر و آغاز نقل و انتقالات در پنجره زمستانی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که کمتر فرصت حضور در ترکیب قرمز‌ها را به دست آورده اند با پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری روبه‌رو شده اند. این در حالی است که این بازیکنان در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود و همچنین اعضای کادرفنی تنها ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد این فصل را دریافت کرده اند و در صورت نرسیدن میزان پرداختی آن‌ها به ۵۰ درصد می‌توانند قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کنند و راهی تیم‌های خواهان خود شوند.

گفته می‌شود یکی از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با اطلاع از این موضوع مذاکراتی با یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که در نیم فصل اول دقایق زیادی را در زمین برای قرمز‌ها به میدان رفته، انجام داده است و در حالی که این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالبات می‌تواند قراردادش را به راحتی فسخ کند، اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

این موضوع در حالی رخ داده است که اگر مدیران پرسپولیس در چند روز آینده و حداکثر پس از بازی مقابل فولاد میزان پرداختی بازیکنان را به ۵۰ درصد نرسانند آن‌ها بدون دریافت رضایت نامه می‌توانند جدا شده و تیم‌های خواهان خود بپیوندند.

بازیکنان نیمکت نشینی مانند مهدیخانی و ابراهیمی که پیشنهاد‌هایی دارند و قرمز‌ها می‌توانند آن‌ها را با برخی بازیکنان مدنظر کادرفنی معاوضه کنند ممکن است قبل از معاوضه با فسخ قانونی و موجه راهی تیم‌های مدنظرشان شوند.

در قوانین جدید فیفا عنوان شده که اگر یک باشگاه ۶۰ روز تاخیر در پرداخت دستمزد ماهانه بازیکن داشته باشد، آن بازیکن ۱۰ روز فرصت دوباره برای دریافت مطالبات‌اش را می‌دهد و پس از پایان این مهلت، می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و از آن تیم جدا شود.

منبع: فوتبالی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان