تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

بارش ۴۵ سانتیمتری برف در آذربایجان غربی

در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران کمترین دمای استان به میزان منفی ۱۲ سانتی گراد و شهرستان اشنویه گرم‌ترین دما به میزان مثبت پنج درجه سانتی گراد را داشت.

بارش برف و بارانرویداد۲۴ رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: ارتفاع برف در شهرستان سردشت به عنوان پربارش ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۵ سانتیمتر و میزان بارش به ۲۰ میلیمتر رسید.

مهدی صابری در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان پیرانشهر نیز با ۳۵ سانتیمتر ارتفاع برف و ۲۳ میلیمتر بارش دومین شهر پر بارش استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تمام شهرهای استان شاهد بارش برف بود ادامه داد: تا اواخر وقت روز پنجشنبه بارش ها ادامه دارد و همراه با وزش باد، لغزندگی جاده ها، کولاک و کاهش دید خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران کمترین دمای استان به میزان منفی ۱۲ سانتی گراد و شهرستان اشنویه گرم ترین دما به میزان مثبت پنج درجه سانتی گراد را داشت.

هواشناسی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از شهروندان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند خواسته است تا خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان