تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

پیغام مهم عیسی آل‌کثیر برای کادرفنی پرسپولیس

عیسی آل کثیر با مربیان پرسپولیس تماس گرفته و به آن‌ها گفته است که تلاش می‌کند خودش را به بازی سوپرجام برساند.

عیسی آل کثیررویداد۲۴ عیسی آل کثیر آخرین بازی سوپرجام کشور توانست تک گل ارزشمند و پیروزی بخش پرسپولیس را برابر تراکتور تبریز به ثمر برساند. حالا در شرایطی که تمرینات تیم پرسپولیس به حالت تعطیل و اعتصاب درآمده است خبرمی رسد که انتشار تصاویری از تمرینات سرعتی و بدنی عیسی آل کثیر در یک زمین تمرین ناشناخته، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. آن هم در شرایطی که دو هفته پیش تیم پزشکی پرسپولیس اعلام کرده بود که مصدومیت او «پارگی رباط صلیبی» است و او ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.

در یکی از این ویدیوها، مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان بین دو تیرک دروازه استارت‌های سرعتی می‌زند و با زدن دست به تیر دروازه، حرکت بعدی را انجام می‌دهد. این ویدیو در دزفول و زیرنظر بدنساز شخصی او روزبه جوع عطا انجام شده و او در توضیح پرسش‌ها پیرامون آسیب دیدگی عیسی می‌گوید: «رباط صلیبی آل کثیر پاره نشده و مصدومیت او کشیدگی رباط صلیبی است!»


بیشتر بخوانید: تکلیف پرسپولیس بعد از استعفای گل محمدی


آل کثیر هنوز از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خارج نشده و پرسپولیس فرصت این را دارد تا روز ۲۳ بهمن درباره این بازیکن تصمیم‌گیری کند، زمانی‌که تکلیفش مشخص خواهد شد. مسابقه سوپرجام بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۸ بهمن رأس ساعت ۱۶ در شهر سیرجان برگزار می‌شود درحالی که شاگردان جواد نکونام در تهران اردو زده اند اما سرخپوشان تهرانی درشوک استعفای یحیی گل محمدی و تعطیلی تمرینات خود به سرمی برند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان