تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

جنجال بر سر ترک برنامه زنده شبکه افق / مولاوردی: ماموریت اینها تکرار اتهامات دروغین است

شب گذشته شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی مهمان برنامه جهان آرا از شبکه افق بودند که آن‌ها در میانه پخش زنده برنامه را ترک کردند. رویداد۲۴ علاوه بر توضیح ماجرا، با شهیندخت مولاوردی نیز گفتگو کرده تا دلایلش برای ترک برنامه زنده را بگوید. او می‌گوید ماموریت این‌ها تکرار اتهامات دروغین است و در برنامه غیرحرفه‌ای برخورد کردند، زیرا قرار بود ما به اتهاماتی که علیه ما مطرح شده پاسخ دهیم نه آنکه دوباره به فرد اتهام‌زننده وقت داده شود.

شبکه افق شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی

رویداد۲۴ لیلا فرهادی: دوشنبه شب اتفاق جالبی در صدا و سیما افتاد. این رسانه بعد از مدت‌ها مجبور شد تریبون یکی از تندروترین برنامه‌هایش را در اختیار دو اصلاح‌طلب قرار دهد که به اتهاماتی که علیه آنها وارد شده بود پاسخ دهند؛ اما مهمانان برنامه در واکنش به رفتار مجری برنامه و در اعتراض به آنچه بی‌عدالتی برنامه می‌خواندند، در میانه پخش زنده برنامه را ترک کردند.

شروع ماجرا از این قرار بود که شبکه افق بعد از وارد کردن اتهاماتی به معاونت زنان ریاست جمهوری در زمان حسن روحانی، زمانی را به پاسخ معاونت وقت اختصاص داد. شهیندخت مولاوری معاون زنان ریاست جمهوری و زهرا شجاعی مشاور امور زنان رئیس جمهور سابق برای این منظور در برنامه جهان آرا حاضر شدند تا پاسخ کارشناسی که آن‌ها را متهم به تلاش برای به رسمیت شناختن روسپی‌گری طی سلسله نشست‌هایی با همین عنوان کرده بود پاسخ دهند؛ اما روند برنامه به گونه‌ای پیش رفت که مولاوردی و شجاعی ترجیح دادند برنامه را ترک کنند.

امیرحسین ثابتی مجری برنامه جهان آرا ۴۵ دقیقه بعد از شروع برنامه اعلام کرد قرار است کارشناسانی که در برنامه قبلی اتهاماتی را به مولاوردی وارد کرده بودند به صورت تلفنی روی آنتن زنده بیاورد. این اقدام برنامه با اعتراض مهمانان همراه شد. استدلال شجاعی و مولاوردی این بود که در برنامه قبلی اجازه پاسخ زنده به آن‌ها داده نشده و متعاقبا انتظار می‌رود در این برنامه هم وقت مهمانان برای شنیدن پاسخ طرف مقابل گرفته نشود. اما اعتراض آن‌ها مثمر ثمر واقع نشد و فاطمه شجاعی کارشناس هفته قبل بار دیگر روی خط آورده شد و چند دقیقه صحبت کرد. میهمانان برنامه معتقد بودند که این کارشناس هفته پیش صحبت کرده و الان از وقت آنها استفاده می‌کند و اگر قرار است آنها دعوت شوند اما کارشناس تلفنی صحبت کند، چرا اصلا آنها دعوت شده‌اند. زهرا شجاعی این اقدام برنامه جهان آرا را مصداق تضییع حق‌الناس دانسته بود.

امیرحسین ثابتی مجری برنامه برنامه جهان آرا شبکه افق، مولاوردی و شجاعی را به عدم تحمل منتقد متهم کرد و خطاب به میهمانان گفت جریانی که شعارش گفتگوی تمدن‌هاست موفق نشده با مخالف خودش گفتگو کند. 

برنامه سانسور شده جهان آرا که توضیحات مولاوردی و شجاعی حذف شد و فقط صحبت‌های کارشناس منتشر شده است

واکنش‌ها به ترک برنامه زنده توسط مولاوردی و شجاعی

این اتفاق واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت؛ گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این حرکت و بی‌اعتبار خواندن صدا و سیما تقدیر کردند و برخی هم نوشتند اصلاح طلبی واقعی یعنی خانم مولاوردی و شجاعی که در زمین طراحی شده شبکه افق بازی نکردند. با این حال همه مخاطبان همین نظر را نداشتند و افراد بسیاری هم بودند که ابراز ناامیدی کردند زیرا انتظار داشتند مهمانان بتوانند از فرصتی که بعد از سال‌ها به جریان فکری آن‌ها داده شده بیشترین استفاده را کنند و جانب‌داری صدا و سیما را به مخاطبان نشان بدهند و اتفاقا از چالش به وجود آمده، فرصت بسازند و به گونه‌ای صحبت کنند که مخاطبان متوجه شوند تریبون‌های عمومی کشور چگونه در دست عده‌ای خاص است.

البته ادعای رواداری صدا و سیما عمر کوتاهی داشت. صبح امروز به روال هر هفته باید فیلم برنامه جهان آرا روی خروجی تلوبیون که تارنمای آرشیو صداوسیماست قرار می‌گرفت، اما طی یک اتفاقی که چندان هم عجیب نبود بیش از ۴۵ دقیقه برنامه شب گذشته سانسور شد و برنامه از ساعتی روی تارنما قرار گرفته که مهمانان برنامه در اعتراض به در اختیار قرار دادن آنتن به اتهام زننده، صحنه را ترک می‌کنند.


بیشتر بخوانید: پاسخ مولاوردی به اتهامات برنامه جهان‌آرا درباره بودجه روسپیگری/ همین صحبت‌ها در ستاد امر به معروف هم مطرح شد اما کسی کفن نپوشید


مولاوردی: رویه صداوسیما این است که تنها به قاضی برود و راضی برگردد

درباره اتهامات جدیدی که کارشناس شبکه افق به معاونت زنان دولت حسن روحانی وارد کرده و مساله خروج از برنامه با شهیندخت مولاوری گفتگو کردیم. شهیندخت مولاوری از حذف بخش عمده برنامه دیشب از خروجی سایت صدا و سیما ابراز تاسف کرد و به رویداد۲۴می‌گوید: «اقدام شبکه افق نشان می‌دهد قبای شعار تحمل منتقد چه انداره برای صداوسیما گشاد است. تکلیف صدا و سیما با جریان فکری منتقدش که روشن است. تفکر جریان اصلاحات سال‌هاست از صداوسیما حذف شده و سانسور دفاعیات ما هم تعجبی ندارد. رویه صداوسیما این است که تنها به قاضی برود و طبعا راضی برگردد.»

مولاوردی درباره علت خروج از برنامه می‌گوید: خیلی‌ها می‌گویند شما که می‌دانستید حضور در این برنامه چه آدابی دارد، پس چرا از برنامه خارج شدید؟ در پاسخ به این افراد باید بگویم بعد از انتشار بیانیه مشترک معاونان و مشاور زنان دولت حسن روحانی (معصومه ابتکاری، زهرا شجاعی و مولاوردی)، نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما برای حضور در این رسانه و پاسخ دادن به اتهامات ارسال کردیم. چند روز بعد با من تماس گرفتند و گفتند به تنهایی حضور داشته باشم. ما درخواست کردیم هر سه نفر در برنامه حاضر شویم، اما اعلام کردند برنامه ظرفیت سه صندلی برای مهمان را ندارد و در نهایت با دو نفر موافقت شد.

اگر ما قبل از ورود متوجه می‌شدیم قرار است مهمان تلفنی داشته باشند، در برنامه حضور پیدا نمی‌کردیم

او ادامه داد: ما با فرض بر اینکه قرار نیست مناظره‌ای انجام شود و فرصت لازم برای ارائه دفاعیات را داریم، نیم ساعت قبل از شروع برنامه در سازمان حضور پیدا کردیم. قبل از شروع برنامه هم درباره احتمال حضور مهمانان دیگر سوال کردیم که جواب درستی نگرفتیم. تاکید می‌کنم اگر ما قبل از ورود متوجه می‌شدیم که قرار است مهمان تلفنی داشته باشند، در برنامه حضور پیدا نمی‌کردیم.

مولاوردی افزود: در خلال برنامه هم مجری دائما تاکید می‌کرد که وقت برنامه کم است و زودتر به اصل مطلب بپردازید و ناگهان این کارشناس را آوردند و وقت محدود ما را برای ارائه پاسخ از ما گرفتند. در حالی که قرار بود مکالمه کوتاهی شکل بگیرد، دیدید که چقدر این کارشناس‌ها صحبت کردند.

مجری برنامه می‌گفت کارشناس باید در برابر اتهاماتی که شما زدید از خودش دفاع کند

معاون سابق زنان ریاست جمهوری گفت: ما اعتراضمان به عوامل برنامه بود این بود که صادقانه و حرفه‌ای برخورد نکردند. کارشناس برنامه حرف‌هایش را زده بود و توجیهی نداشت که وقت دیگری به این فرد داده شود. جالب اینجاست که مجری برنامه در توجیه گفت کارشناس باید از خودش در برابر اتهاماتی که شما زدید دفاع کند.

او درباره طرح شکایت از کارشناسان صداوسیما بابت اتهامات وارده به معاونت وقت زنان ریاست جمهوری گفت: شکایت همین امروز ثبت شد. ما منتظر بودیم برنامه دیشب برگزار شود بیینیم برخوردشان به چه نحوی است. اسم کارشناس دوم صداوسیما هم به محض رسیدن شکایت به شعبه به شکواییه اضافه خواهد شد.

پرونده‌هایی که در ذهن و افکار اینهاست الی ابد باز می‌ماند

مولاوردی به برخی اتهامات جدیدی که کارشناسان صدا و سیما به معاونت زنان و شخص او وارد کردند هم پاسخ داد و درباره اتهامی در خصوص عقیم‌سازی زنان کارتن‌خواب به معاونت زنان سابق وارد شده، گفت: متاسفم برای اینها. به نظرم پرونده‌هایی که در ذهن و افکارشان است الی ابد باز می‌ماند. من دهه‌هاست درگیر این افراد هستم.

او اتهام وارده را دروغ خواند و گفت: مساله به زمانی برمی‌گردد که خبر فروش نوزادان در شکم مادران معتاد منتشر شد. در آن زمان ما نشستی با وزارت بهداشت داشتیم. در حاشیه این نشست از من و دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر وقت بهداشت درباره راهکاری عقیم‌سازی زنان خیابانی سوال شد. دکتر هاشمی گفت ما چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت و وزارت بهداشت نداریم و هر راهکاری باید بررسی شود. من هم جواب مشابهی دادم. آن زمان من جمله‌ای گفتم که تعبیر به عقیم‌سازی شد. من نظرم این بود که به جای پرداختن به معلول باید به علت بپردازیم و نگذاریم زنی به اعتیاد و وضعیتی کشیده شود که مجبور شود نوزادش را بفروشد. همان زمان برخی رسانه‌ها مدعی شدند منظور من این بوده که باید ریشه این‌ها را بزنیم و عقیم کنیم، در حالی که این ادعا صد در صد کذب است.

این مقام سابق دولت ایران تاکید کرد: هیچ صورتجلسه‌ای در هیچ جایی درباره چنین راهکاری وجود ندارد. سوال خبرنگار در آن زمان هم معطوف به نظر یک کارشناس بود. بعد هم بحث گورخوابی مطرح شد و روزنامه وطن امروز مطللب مفصلی منتشر کرد و مدعی شد من و آقای حسن روحانی که راهکارمان برای آسیب‌ها این است که هولوکاست به راه بیاندازیم.

ماموریت‌ اینها تکرار اتهامات دروغین است

او به ادعای دیگر کارشناس صدا و سیما درباره استفاده صرف از کارشناسان علمی و فنی در کارگروه زنان و عدم بهره‌مندی از کارشناسان مذهبی هم پاسخ داد و گفت: ما در نشست تخصصی از سه بعد جامعه شناسی، حقوقی و پزشکی مساله سلامت زنان با تاکید بر ایدز را بررسی کردیم. این‌ها می‌گویند چرا کارشناس دینی نداشتید. در حالی که ما سلسله نشست طراحی کرده بودیم و اگر اجازه می‌دادند این‌ها ادامه پیدا کند شاید نشست بعدی از منظر دینی بود؛ کما اینکه ما در کارگروه تعمیق باور‌های دینی از این کارشناسان مذهبی استفاده کردیم. از جمله سلسله نشست‌های «زن، معرفت دینی و اندیشمندان معاصر» توسط معاونت زنان برگزار شده بود.

معاون زنان دولت حسن روحانی به اتهام دیگری که در خصوص سفر مطالعاتی معاونت زنان به فنلاند وارد شده بود هم پاسخ داد و توضیح داد که برای این سفر یک ریال هم از بیت المال هزینه نشد. این سفر مطالعاتی در چارچوب برنامه کشوری بود که هزینه‌اش را دفتر سازمان ملل پرداخته بود. ما بار‌ها در این باره توضیح دادیم، اما این افراد قرار نیست توضیحات ما را بشنوند بلکه ماموریت‌شان تکرار اتهامات دروغین است.

به گزارش رویداد۲۴ این نخستین بار نیست که در برنامه جهان ارا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. مدتی پیش هنگامی که اتهاماتی به بیژن زنگنه وزیر پیشین نفت بر سر پرونده کرسنت وارد شده بود و قرار بود زنگنه در این برنامه حاضر شود و به اتهامات پاسخ دهد، با این حال یک روز مانده به برنامه حضور او لغو شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
11
19
ثابتی یکی از منفور ترین چهره های صدا وسیماست
پاسخ ها
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ستمدیدگان
بینوایان غم فروش هستند
خود فروش نیستند
وای بحال کسی که
حرف دهن خود را نمی فهمد
.............
گرگ زخمی
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بیمارستان صدر 1387
بیمارستان صدر 1389
خدا خواست زنده ماند
آبرو همان آبی است
وقتی ریخت روی زمین
دیگر نمی‌شود آنرا جمع کرد
..........................
گرگ زخمی اگر جانباز حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
10
12
حالا دوستانی مثل داش رضا مرد همیشه در صحنه کامنت نویسی در رویداد باید فهمیده باشد که چرا آقای خاتمی از حسین شریعت مداری شکایت نمی کند چون اون هم مجبور میشه در برابر استدلال طرف مقابل صحنه را با مظلوم نمائی ترک کند دیگه همه می دونن زمانی که اقتضا ایجاد بشه اصلاح طلبها از همه بیشتر مخالف آزادی بیان هستن و مخالف و حتی منتقد خودشون را تحمل نمی کنن
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
الکی واسه خودت جمله ننویس من نه اصلاحی م نه اصولی مفت خور
همه تون دزدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
داش رضا نو که اهل مطالعه هستی توکه خزر را دریای آزاد میدونی یه کم آروم باش و آرامشت را حفظ کن کی شما را تو دسته بندی خودیها جا داده قطعا دوستان ملکه نه جزو اصلاح طلبان جامعه هستن نه جزو اصولگراها، فقط دشمن هستن تاکید مکنم دشمن و وطن فروش
رضا
| Germany |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
جواب تونو خیلی وقت پیش دادم مردم آگاهند و میدونن وطن فروش کیا هستن
به دسته بندی شما گرسنه گان بیت المال هم نه نیازی داریم نه خواهانش
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
4
21
دمشون گرم!!!!به این صدا و سیما باید اینجوری بی احترامی کرد هون کاری که دارن خودشون سالهاست با مخاطبشون انجام میدن
پاسخ ها
مخسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
درودبرشما که یک ادم فهمیده وبا شعوری هستی دقیقا صداوسیمای میلی چراکه اگرملی بودکه لااقل ۲تاشبکه دست بخش خصوصی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
5
21
مجری باید بیطرف باشد ..این آقا یعنی ثابتی ادم عامل جریان پشت صحنه میباشن. ترک جلسه درست بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بی طرف نسبت به چی؟ اعای دولت قبلی فاسد بودن و خائن.
کمترین عدالت برای اینا، اعدام هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
نه بابا
رضا
|
Germany
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
6
13
به زور فیزیکی هم که شده عده ای مفت خور فرصت طلب با در اختیار داشتن رسانه میلی آلوده به ریا میخواهند از شر اتهامات دست اندازی در بیت المال خلاص شوند بهر حقه کثیفی هم متوسل میشوند
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
پاینده باشی بزرگواربااین تحلیل زیبا دقیقا قراریک گندی بزنن اینجوری شخصیت ادمهارابه بازی می گیرندبااون مجری ازخدابیخبر درشبکه افق
رضا
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
ممنون مصطفی جان
باید آگاه باشیم و خودمان مقابل این هزاررویان آگاه سازی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
آقا مصطفی
تحلیلش کجا بود؟ این رضا که فقط بلده فحش بده
هرچند که من می دونم این آقا مصطفی همون داش رضا خودمونه وگرنه هر خواننده ای متوجه میشه که اصلا تحلیلی نبوده که زیبا باشه خود آقارضا می نویسه خودش هم تشویق میکنه با اسم مصطفی
تهش بگم داش رضا جمش کن این بچه بازیاتو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
4
4
پول مردم رو میدزدن میریزن توش بعد از توش برمیدارن میخورن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
5
رسانه میلی است مقصر میهمان ها بودند که فکر کردن صدا و سیما قابل اعتماده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
6
1
آره فرار کنین آخرش چی؟ بالاخره باید یه روزی جواب بدین حالا این دنیا نشد اون دنیا
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
متاسفم برات بااین عیده عقب مانده
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
آقارضا
ایده نه عیده
باسوادی که دریای خزر را دریای آزاد می دونی و اهل مطالعه هستی
محمدمعصومی،
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
3
مرد و زن به مرام است
مرام خوب انسانیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
5
1
اصلاح طلب= افساد طلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
4
3
نشان داد شعار باید مخالفین خود را تحمل کنیم و گفتگو همه اینها کشک مهمانان هم کم ظرفیت بودند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
شمااگرخیلی ادعادارین اونجایی که بایدرگ گردنتون بزنه بیرون چرا هیچ واکنشی ندارین اگرخیلی راست میگین دربرابر پوتین که داشت ادامس میخورد وبه سکه یک پولتون کردواکنشی نشون میدادین نه اینکه صداوسیمای میلی که دراختیار خودتون هست بااون مجری جیره خورویک ادم ازقبل تعیین شده پشت خط بزارین وبه افرادی که بهتون اعتمادکردن ودعوتتونوپذیرفتن اینجوربی احترامی کنین نه پسرجان منتظر چوب بی صدای خدای متعال باش همیشه هم قرارنیست به کام دل یک اقلیت باشه اگرصدایی نداره چوب خدا دوایی هم انشاءاله نداره وقتی زدکه بلاخره میزنه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
4
1
بدجوری ترسیدن،فرارروبرقرارترجیحددادن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
6
حاکمیت و صدا و سیمای میلی جلو مردم مثل فوتبالیه که ۱۱ نفر جلو ۲ نفر فوتبال بازی کنند..و اون ذو نفر هم دست و پا بسته و آخرش هم بگن دیدید ما بردیم و برنده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دقیقا احسنت برشما
رضا
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
مثال خوبی بود ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
6
چرا ازهمه پرسی می‌ترسند مگرهمه پرسی یکی از اصول قانون اساسی نیست
آقایان عقل کل مردم را عاقل و بالغ حساب نمی کنند تا آنجا مردم خوبند که حرف آنها را تکرارکنند،حرف مردم در همه پرسی معلوم میشودوهمه مشکلات با نظر مردم و همراهی مردم حل خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کسی ازهمه پرسی نترسیداز تهمت ناحق که امیدوارم بعضی که براحتی به مردم شریف ماتهمت میزنندگرفتارش بشن تا ببینن چقدرزجراوره پس واقع بین باش یکطرفه به قاضی نرواستاد فلسفه
رضا
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
ناشناس طرفدار همه پرسی یکطرفه به قاضی نرفته
تهمت زننده کسیه که با شعور مردم با این برنامه کثیف تلوزیونی بازی میکنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
2
0
یه عده دروغ گو که همیشه تویه مناظره هاشون به بقیه تهمت می زنند و جلوی انتقاد بقیه یا غش و ضعف میکنند یا فرار! همیشه داد میزنن آزادی بیان و خودشون هر کس که انتقاد کنه خفه میکنند همین رفتارشان نشون میده مسئله شغل روسپی گری برای زنان حقیقت داشته واقعا چطور اینو به پرچم پر افتخار اصلاحات اضافه کنیم!
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
پرچم هردو طرف پر از افتخاره از افتخارات بیرق خودتون غافل مشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
پرچم وطن فروشی و روباه پرستی چی افتخار داره؟ آقارضای عزیز
چاکرتم نیستم آقا یا خانمی که به نام رضا مفتخر به خدمت لوای دولت فخیمه هستی و چرت و پرت می گی و به نام مصطفی برا خودت سوت و کف می زنی اگه رویداد تورا نداشت کامنت نویساش حداقل نصف می شد
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
1
اقای همایون ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
باز تو شروع کردی به افاضاتت در مورد خزر.و اینکه ما سهم 50درصدی هیچوقت نداشتیم.
پاسخ ها
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
به قول خودت منبع حقوقی نداشتی بی وطن نون به نرخ روز خور
فقط هرچی سفارت انگلیس بهت میده را در کمال ادب به عنوان کامنت زیر خبرای رویداد می نویسی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
1
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
زر نزن احمق ببند گاله تو
پاسخ ها
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
از یه نوچه ملکه و کسی که از اخور سفارت انگلیس میخوره این بی ادبیها اصلا دور از انتظار نیست چون هروقت کم میاره فحش میده به قول یه بنده خدا فحش روباه صفت صلواته
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
1
همایون
قرصهای فشاربخور یک موقع پس نیفتی از این همه حرص و جوش خوردن
لندن که میری برا دوا درمان و ددر سر به کازینو روبرو بیمارستان هم زدی یا نه.ای ناقلا پولها رو میبری لندن و اروپا خرج میکنی.بعد از لندن تعریف بد میکنی حتما ارباب انگلیس ویزاتو تمدید نکرده که اینقدر حالت خرابه.خب دفعه دیگه برو اسپانیا دکترای خوبی داره.مخصوصا برا شما خل وضعها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
آقا رضا دوباره جوش آوردی احتمالا قرصات را اشتباهی خوردی چون اسم خودت را هم فراموش کردی و با نام ناشناس کامنت زدی، امروز دیگه مطمئن شدم که ایرانی نیستی چون خوب آدرس محلهای مختلف لندن را بلدی، مشخصه بچه بالا شهر لندنی، به هر حال خوش بحالت که با گرین کارتی که داری تونستی سفر درمانی به اسپانیا هم داشته باشی، چون من تا حالا در مورد اسپانیا هیچی نمی دونستم، ما که فقط می تونیم آه بکشیم ولی مواظب باش به قول ما ایرانیها آه مظلوم دامنت را نگیره که آتیشت میزنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
وای آقا همایون کامنتی که قبلا نوشته بودم رو یادم رفته بود تیترش چیه دوباره چک کنم.به هر حال در خدمت هستیم
اختیار دارید ما حتی از سه نسل بعد من هم با غیر ایرانی ازدواج کنه از رگ ایرانی شما که ادعای ایران میکنی بیشتره.خخخخ
.دیدی گفتم لندن میری.ای ناقلا از کجا میدونی روبروی اون بیمارستان معروف که پاتوق درمانی آقازاده های انقلابی نماز شب خوان هست.کازینو وجود داره رفتی چند ماه موندی.کیف و حالتو کردی حالا جا نماز اب نکش.حالا فقط مسکرات استفاده کردی یا یک دود هم گرفتی بلا
این اقازاده های انقلابی بعد از طی مراحل درمان هم برای تزکیه نفس و روح به کازینو و کلوپی که در حوالی بیمارستان هست سر میزنن و شیطان رو لعنت میکنن. انصافا پولهای خوبی هم وارد این چرخه کافه کازینو ها کردین.ظاهرا پول قمار خوب زیر زبانشون مزه کرده تا چند سال دیگه مالک تمام میخونه ها و کافه های اروپا و امریکا مردمانی از ایران میشوند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
1
همایون موش بخوردتت
که اینقدر پاسپورت و اقامت از اینور انور دنیا داری که گاها گرین کارت امریکا رو با بلو کارت المان و ویزای شنگن رو با ویزای تجاری و دانشجویی و... اشتباه میکنی.عزیزم گرین کارت متعلق به امریکاست که در قبال اخذ سرمایه گذاری بالای یک میلیون که امثال شما در امریکا انجام میدید بهتون داده میشه .ماکه یک میلیون دلار نداریم. برای بیماری ضایغ شدن عقل که خیلی از هم صنفهای شما در ایران دچارش هستید آلمان هم دکترای خوبی داره میتونید تشریف ببرید مخصوصا محلات شرقی برلین چون خل وضع مثل شما زیاده.خخخخ همایون جان.
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
2
مگه هنوز کسی برنامه صدا و سیما میبینه؟
من اگر برنامه تلویزیون میلی رو ببینم، بی ادب میشم. برای همین دورش رو خط قرمز کشیدم.
نظرات شما
پیشخوان