تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

تصمیم مهم گل‌محمدی درباره خرید ستاره استقلال!

در خبرها آمده بود رشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال که خواهان جدایی از این تیم است با مسئولان باشگاه فولاد به توافق نرسید.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رشید مظاهری برای نیم فصل بازی در تیم فولاد خوزستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از این باشگاه جنوبی درخواست کرده است!

مبلغی که برای باشگاه فولاد خوزستان بسیار گزاف بوده و برهمین اساس شنیدیم جواد نکونام قید او را زده و از باشگاه خواست با شهاب گردان قرارداد رسمی ببندند.

شاید یکی از گزینه‌های باقی مانده برای دروازه‌بان مغضوب فرهاد مجیدی پرسپولیس باشد. از آنجایی که یحیی گل محمدی سابقه خوبی از همکاری با رشید مظاهری در تیم ذوب آهن دارد در لیستی هم که به رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس داده بود اسم گلر استقلال را گنجاند. رشید مظاهری هم که در نیم فصل اول از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته نشد خیلی تلاش کرد رضایتنامه اش را از باشگاه استقلال گرفته و درصورت مهیا شدن شرایط به یحیی گل محمدی و استاد قدیمی خود داوود فنایی (مربی گلرهای پرسپولیس) ملحق شود اما...

شنیدیم به یک دلیل ساده پرسپولیسی‌ها قید خرید رشید مظاهری را زده‌اند؛ مربیان پرسپولیس تصور می‌کنند با توجه به سابقه رشید مظاهری در استقلال، حضور این دروازه‌بان در پرسپولیس ممکن است برای این تیم در نیم فصل دوم تولید حاشیه کند. گلر اول پرسپولیس در حال حاضر حامد لک است و رشید مظاهری هم نشان داده است خیلی اهل نیمکت نشینی یا گلر دوم شدن نیست. از طرفی قیمت بالای این دروازه‌بان هم مزید برعلت شده است تا پرسپولیسی‌ها تا حد زیادی از خرید رشید مظاهری منصرف شوند.

البته گفته می‌شود داوود فنایی علاقه زیادی به سبک گلری رشید مظاهری دارد اما در این زمینه حرف آخر را یحیی گل محمدی می‌زند. سرمربی پرسپولیس نیز همان طور که بارها در مصاحبه‌های خودش گفته است از عملکرد حامد لک راضی است و او را گلر اول پرسپولیس در فصل جاری می‌داند. به نظر می‌رسد احتمال خرید یک دروازه‌بان ذخیره اما بازی کرده در لیگ برتر بیشتر از استخدام رشید مظاهری در پرسپولیس باشد.

در روزهای اخیر از احسان مرادیان گلر فولاد خوزستان و احمد گوهری سنگربان صنعت نفت آبادان به عنوان گزینه‌های جانشینی بوژیدار رادوشویچ در پرسپولیس و ذخیره حامد لک در نیم فصل دوم یاد می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان