تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل فولاد: دروازه‌بان استقلال بعد از امضای قرارداد شرط گذاشت!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را در خصوص مذاکره با رشید مظاهری ارائه کرد.

رشید مظاهری

رویداد۲۴ مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت نقل و انتقالاتی، حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشته، اعلام کرد این باشگاه برای خرید دو بازیکن خارجی جدید مذاکره خواهد کرد تا به این ترتیب پس از شیمبا، کولیبالی و پاتوسی، تعداد خارجی‌های این تیم افزایش پیدا کند. این در حالی است که در لیگ ایران امکان استفاده از ۳+۱ خارجی وجود دارد و در صورتی که خرید این بازیکنان نهایی شود، یک یا دو بازیکن فقط امکان حضور در لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد تقابل فولاد و پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: قطعا بحث حرفه ای گری و فوتبال حرفه ای است و من همیشه چه وقتی در پرسپولیس بودم و چه در پیکان یا در حال حاضر که در فولاد هستم همه حرف ما در صحبت با بچه ها این است که با تمام وجود وارد زمین شوید و چنانچه با تمام وجود بازی کنید قطعا بازی خوبی از آب در می‌آید و نتیجه هم همراه آن خواهد بود. من الان به باشگاه فولاد تعهد دارم و فولادی هستم و به بچه ها گفتیم یک مبارزه فیرپلی و جوانمردانه ارائه بدهند.

وی افزود: به جرات می‌گویم که تیمی که من تحویل گرفتم مثل یک تیم جنگ زده بود. به دلیل اینکه حدود ۴۰ درصد از ترکیب اصلی تیم جدا شده بودند و همه می‌دانند که ۴ بازیکن اصلی که ۲ تا از آنها ملی پوش بودند جدا شدند. پنجره هم بسته بود، نتوانسته بودند یارگیری کنند و بعد ما رسیدیم. وقتی رسیدم دیدم که اکثر بازیکنان در حال رفتن هستند. شیمبا و صالح حردانی با استقلال تمام کرده بودند به هر شکلی که ممکن بود با پیگیری و رایزنی این دو بازیکن را حفظ کردیم. تیم فولاد خوزستان در حال فروپاشی بود. نمی‌خواهم بگویم من به تنهایی همه کار را کردم؛ با کمک همه دوستان و ارتباطاتی که بود، همه کوپن های ورزشی ام را هزینه کردم تا توانستیم این بازیکنان را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید: ادعای مدیرعامل لیگ برتری؛ رشید مظاهری با ما قرارداد امضا کرد/ استقلال در جریان مذاکرات بود!


مدیرعامل فولاد تصریح کرد: خوشبختانه تیم بازی هایش را در لیگ برتر شروع کرد و فقط ما نتوانستیم که مجددا جواد نکونام و تیمش را به کار گیری کنیم که بعد از چهار بازی که نتایج آن هم دلچسب نبود و هواداران نگران بودند و مدیران شرکت فولاد هم با توجه به هزینه هایی که کرده بودند نگران بودند ما مجددا دست به تغییر زدیم و دوباره آقای نکونام به پیکره باشگاه برگشت ولی تا این تیم شکل بگیرد زمانبر است و می‌دانیم که در نیم فصل اول با توجه به شان و جایگاه باشگاه فولاد، نتایج قابل قبولی کسب نکردیم ولی الان در صدد جبران آن هستیم و کادرفنی درخواست هایی داشتند.

گرشاسبی در مورد تقویت فولاد عنوان کرد: در نیم فصل یارگیری و اضافه کردن بازیکن جدید به پیکره تیم سخت است. تقریبا به بیش از ۸۵ درصد خواسته کادرفنی را تحقق بخشیدیم و قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا، جواد نکونام و کادرش دنبال این هستند که یک یا دو بازیکن خارجی دیگر به تیم اضافه کنند. اگر اسامی را به ما بدهند پیگیر می‌شویم که برای لیگ قهرمانان آسیا به ما اضافه شوند.

وی در خصوص مذاکره برای جذب رشید مظاهری گفت: با هماهنگی باشگاه استقلال با مظاهری مذاکره کردیم. او فرم اصلی را امضا کرد و انگشت زد. بعد از یک یا دو روز دو شرط را مطرح کرد که به خاطر حفظ مسائل محرمانه و اینکه به یک باشگاه دیگر پیوسته مسائل را ذکر نمی‌کنیم. ما با کادرفنی صحبت کردیم. شروط او را گفتیم و این پیشنهاد مورد قبول واقع نشد. مباحثی بود که دیدیم شان خودش و باشگاه رعایت نمی‌شود. نیت ما این است که بازیکن دلی به تیم بپیوندد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رشید مظاهری
نظرات شما
پیشخوان