تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

طعنه سنگین دو فعال سیاسی به اظهارات جلیلی

جلیلی وضعیت آمریکا را با آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و گفته این کشور شکست خورده است و نباید برای دیگران شرط بگذارد. تشبیهی که به زعم بسیاری از کاربران فضای مجازی و چهره‌های سیاسی حتی از اغراق هم گذشته و نشان می‌دهد که مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در دولت احمدی‌نژاد درک ابتدایی هم از شرایط ندارد.

رویداد۲۴ جلیلی وضعیت آمریکا را با آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و گفته این کشور شکست خورده است و نباید برای دیگران شرط بگذارد. تشبیهی که به زعم بسیاری از کاربران فضای مجازی و چهره‌های سیاسی حتی از اغراق هم گذشته و نشان می‌دهد که مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در دولت احمدی‌نژاد درک ابتدایی هم از شرایط ندارد.

حتی اگر دست ایران را بالا بدانیم و آمریکا را ضعیف در نظر بگیریم، تصور این که وضعیت ایالات متحده شبیه آلمان نازی در آخر کار باشد، به طنز می‌ماند. عباس عبدی در حاشیه این توییت جلیلی نوشته بود: «این حرف‌های عجیب را در هیچ چارچوبی حتی غیرعقلانی هم نمی‌توان درک کرد».

حالا عبدالرضا داوری، فعال سیاسی و از مشاوران سابق احمدی‌نژاد درباره این اظهارات جلیلی نوشته است: «فکر می‌کردیم فقط دیپلماسی و اقتصاد نمی‌دانید، ظاهرا تاریخ هم بلد نیستید.»

سعید جلیلی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سعید جلیلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
2
حرف باد هواست مالیات هم که ندارد پس زیاد او را جدی نگیرید
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
همین حرفهای نسنجیده پدر مردم رو درآورده . اونور دنیا نشستن ببینن اینا چی میگن و فردا بیانیه و تحریم و به قول اون بنده خدا کاغذ پاره صادر کنن و اصلا تحریم نمنه دی
رضا
|
France
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
1
افشای رمز و رازهای بقا در سر سفره انقلاب .....
نظرات شما
پیشخوان