تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

تصمیم غیرمنتظره مدیرعامل آبی‌ها/ پایان دوران حضور مصطفی آجرلو در استقلال؟

مدیرعامل استقلال می‌خواهد یک بار دیگر شانسش را برای ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کند.

مدیرعامل استقلال

رویداد۲۴ حدود یک سال پیش بود که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم توانست به‌عنوان فرد برنده به ریاست انتخاب شود. در آن مجمع در دور اول عزیزی‌خادم ۳۵ رای، کیومرث هاشمی ۲۴ رای، مصطفی آجرلو ۱۸ رای و علی کریمی ۹ رای کسب کردند، تا انتخابات به دور دوم کشیده شود و این‌بار عزیزی‌خادم ۴۷ رای به‌دست آورد و کیومرث هاشمی ۳۸ رای را به خود اختصاص داد تا عزیزی‌خادم برای چهار سال به‌عنوان رئیس انتخاب شود، اما اوضاع به وفق مرادش پیش نرفت و احتمال دارد امروز موقتا عزل شود تا مجمع بعدی که ظاهرا اردیبهشت‌ماه قرار است برگزار شود تکلیف او را مشخص کند.

اگر مجمع هم رای به عزل وی بدهد باید رئیس بعدی تا اوایل تابستان بعدی انتخاب شود و از حالا این سوال مطرح شده که چه کسانی ممکن است برای گرفتن جای عزیزی‌خادم جلو بیایند. طبعا کسانی که در دوره قبلی رقیب عزیزی‌خادم بودند می‌توانند گزینه‌های جدی باشند. فعلا علی کریمی علاقه‌ای به حضور دوباره نشان نداده و می‌داند که احتمالا شکست دیگری در انتظارش خواهد بود.

درباره کیومرث هاشمی هم فعلا خبری منتشر نشده است، اما پیگیری‌های  نشان می‌دهد که مصطفی آجرلو قصد دارد درصورت جدی‌شدن عزل عزیزی‌خادم دوباره شانسش را برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کند که البته خبر چندان خوبی برای هواداران استقلال نیست؛ چراکه از حضور وی در باشگاه خود در این مدت رضایت کامل دارند و قطعا نمی‌خواهند تیم‌شان دوباره درگیر تغییرات مدیریتی شود. البته فعلا باید صبر کرد تا تکلیف جلسه امروز و –‌درصورت عزل موقت عزیزی‌خادم‌– رای نهایی مجمع درخصوص رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شود.

منبع: فرهیختگان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان