تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

آجورلو این گونه می‌خواست فوتبال ایران را اداره کند؟

فوتبال ایران باید وارد مسیری شود که به دلیل قحط الرجال، کار این ورزش به دست مدیرانی نیفتد که با چنین رفتار‌ها و واکنش هایی، فوتبال را زیر سوال می‌برند.

آجورلو این گونه می‌خواست فوتبال ایران را اداره کند؟

رویداد۲۴ مصطفی آجورلو یگانه مدیر غیرورزشی در ورزش کشور نیست. مانند آجورلو در فوتبال ایران به وفور داریم که بی هیچ تخصصی در ورزش، وارد این عرصه شده اند و جالب اینکه سال‌های سال نیز در این بخش مانده اند.

آجورلو در هر کجای فوتبال ایران سرک کشیده است؛ از مدیرعاملی باشگاه پاس تا استیل آذین، باز هم از مدیرعاملی باشگاه تراکتور تا استقلال تهران! تازه در این حد فاصل، برای سکانداری فوتبال کل کشور نیز وارد عرصه انتخابات شد که در ۲ دوره رأی نیاورد.

در هر حال رفتار آجورلو با میکروفن یک خبرگزاری و حساسیت عجیب روی رنگ قرمز باعث شد تا فشار‌ها علیه او افزایش پیدا کند. آجورلو در این زمینه وادار به عذرخواهی شد، اما این مساله، بی تردید برای مدیری که داعیه اداره فوتبال ایران را دارد، نه فقط یک نمره منفی که مجالی برای رسیدن به یک حقیقت روشن است.


بیشتر بخوانید: فیلم/حرکت حیرت‌آور آجورلو مقابل خانم خبرنگار


فوتبال ایران باید وارد مسیری شود که به دلیل قحط الرجال، کار این ورزش به دست مدیرانی نیفتد که با چنین رفتار‌ها و واکنش هایی، فوتبال را زیر سوال می‌برند. مدیریت فوتبال در سطوح کلان با رفتار‌های چند بچه غرق شده در اینستاگرام و فضای مجازی باید تفاوت اساسی داشته باشد.

حساسیت‌های رنگی در سطح کلان مدیریت و جنگ با یک میکروفن قرمز نشان می‌دهد، مدیریت فوتبال در کشور ما تا چه حد از منطق و تخصص دور شده است. برای چنین فاجعه‌ای بیشتر باید گریست تا حرکت بحث برانگیز و تاسف بار آجورلو...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
1
کاش برگرده پادگان
نظرات شما
پیشخوان