تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

ضرورت حضوری شدن آموزش دانشجویان از ابتدای سال جدید

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه از ابتدای سال ۱۴۰۱ گفت: معاونین آموزشی دانشکده‌ها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامه‌های این حوزه مشارکت داشته باشند.

آموزش حضوریرویداد۲۴ دکتر محمد مهدی صدوقی برحضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: عدم تعامل سازنده اساتید و دانشجویان یکی از چالش‌های جدی آموزش مجازی است که بدون تردید جهت تداوم آموزش‌ها در قالب مجازی ضروری است چالش‌های آموزش مجازی شناسایی و راهکارهای لازم تدارک دیده شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه اظهار کرد: معاونین آموزشی دانشکده‌ها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامه‌های این حوزه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: تدوین برنامه نظام حمایتی(Student Support System ) با هدف بررسی و کمک به رفع مشکلات آموزشی، فردی، خانوادگی و اجتماعی دانشجویان از اهم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حضوری شدن آموزش است.

در ادامه دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اقدامات انجام شده جهت فراهم نمودن زیر ساخت‌های ضروری حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات تاسیسات خوابگاه ها، آموزش پرسنل و فراهم نمودن سایر شرایط بهداشتی حضور دانشجویان از اهم اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.


بیشتر بخوانید: واکنش آموزش و پرورش به تغییرات جدید کنکور


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بررسی مشکلات دستیاران در مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاه از دیگر موارد مورد تاکید معاون آموزشی دانشگاه بود؛ نقش اساتید مشاور در حل مشکلات دستیاران و دانشجویان از موارد مهمی است که برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص آن صورت گرفته است.

در ادامه پیشنهادات و دستور جلسات شورای آموزشی مورد بحث و بررسی و تصوریب اعضای شورا قرار گرفت؛ موافقت با آموزش حضوری دانشجویان بین‌الملل از ابتدای سال ۱۴۰۱، بهره‌برداری سامانه هم آوا و ضروری بودن شرکت و موفقیت در دوره‌های آموزش جهت کارشناسان سامانه هم آوا در کلیه دانشکده‌ها از جمله مصوبات شورای آموزشی بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان