تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

10 کشته در حمله جدید جنگنده‌های سعودی به یمن

جنگنده های ائتلاف سعودی امروز /شنبه/ بار دیگر مناطق غیرنظامی یمن در استان های صعده و مارب واقع در شمال و شرق این کشور را بمباران کردند که بر اثر آن 10 شهروند یمنی کشته شدند.
رویداد۲۴-جنگنده های ائتلاف سعودی امروز /شنبه/ بار دیگر مناطق غیرنظامی یمن در استان های صعده و مارب واقع در شمال و شرق این کشور را بمباران کردند که بر اثر آن 10 شهروند یمنی کشته شدند.

خبرنگار شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد که جنگنده های ائتلاف سعودی خودروی یکی از شهروندان یمنی را در منطقه بنی صیاح در شهر شدا در استان صعده بمباران کردند.

در جریان این حمله، پنج غیر نظامی از جمله یک کودک کشته شدند.

یک خودروی غیرنظامی دیگر نیز در منطقه آل مسمی در وادی حباب در استان مارب در شرق یمن مورد حملات جنگنده های عربستانی قرار گرفت که در نتیجه آن 5 غیرنظامی از جمله سه کودک و یک زن کشته شدند.

این در حالی است که جنگنده های ائتلاف سعودی صبح امروز نیز به منازل شهروندان و مدرسه ای در منطقه الصلو در استان تعز مرکز یمن حمله کردند که بر اثر آن 16 تن کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر قربانیان این حادثه زن و کودک هستند.

خبرنگار المسیره همچنین گزارش داد که جنگنده های سعودی صبح امروز چند بار خانه یکی از شهروندان در روستای مقبره الشاعر در تعز را بمباران کردند که در اثر آن 5 تن از اهل خانه کشته شدند.

حمله همه جانبه عربستان به همراه ائتلافش به یمن در ماه مارس 2015 (ششم فروردین 94) برای حمایت از عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن آغاز شد که تاکنون نتیجه ای جز ویرانی تاسیسات زیر بنایی و اماکن غیرنظامی نداشته است.

برخی آمارها حاکی از آن است که تاکنون دست کم 10 هزار نفر در جنگ یمن کشته شده اند. در نتیجه این جنگ، صدها هزار نفر دیگر نیز آواره شده اند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان