تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

بایدن و همسرش در کنار میز هفت سین +عکس

تصویری از بایدن و همسرش در کنار میز هفت سین کاخ سفید را می بینید.

جو بایدن هفت سین

رویداد۲۴ جو و جیل بایدن نوروز را به تمام مردمی که آن را در سراسر جهان جشن می‌گیرند، تبریک گفتند. رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: «من و جیل می‌خواهیم بهترین آرزوهایمان را برای همه مردمانی که نوروز را در سراسر جهان جشن می‌گیرند، ابراز کنیم. تعطیلات نوروزی یعنی دور سفره نوروز جمع شدن و قدردانی از عزیزان، تامل در نعمت‌ها و استقبال از فصلی نو. نوروز مبارک»

جو بایدن هفت سین

به جز جو بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیز فرا رسیدن عید نوروز را به ایرانیان تبریک گفته است. متن پیام آنتونی بلینکن به شرح زیر است:

«نوروز مبارک؛ به نمایندگی از سوی وزارت خارجه، نوروز را به همه کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می‌گیرند، شادباش می‌گویم. امیدواریم این روز نو در ایالات متحده، ایران، خاورمیانه، آسیای میانه و جنوبی، اروپا، و یا هر جای دیگر در سراسر جهان، با خود تندرستی، شادکامی، و زمانی برای تجدید ارتباطات پرمعنا با دوستان و عزیزان را به ارمغان بیاورد.

جمع شدن با خانواده و دوستان، تزئین سفره هفت‌سین، و به اشتراک گذاشتن غذا و خوراکی‌هایی مانند هفت میوه تنها بخشی از سنت‌های فراوان در سراسر جهان است که این مناسبت را ویژه می‌کند.

درحالی که همه‌گیری جهانی [کرونا] برگزاری این آداب و رسوم را دشوارتر کرده است، امیدواریم سال نو سلامتی جهانی بهتری را در روزهای پیش رو به ارمغان بیاورد. باشد که همه ما با رزق و روزی فصل بهار جوان شویم. نوروزتان پیروز، نوروزتان مبارک.»

برچسب ها: آمریکا ، جو بایدن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
1
4
اینو مقایسه کنید با هفت سین مسئولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
1
2
اينها مي فهمند ولي بعضي ها خير
نظرات شما
پیشخوان