تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱

رکورد تاریخی برای کاپیتان پرسپولیس

امید عالیشاه در ۱۱ دربی به میدان رفته که در هیچ کدام از آن‌ها بازنده نبوده است.

رکورد تاریخی برای کاپیتان پرسپولیس

رویداد۲۴ دربی پایتخت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی با رکوردشکنی ویژه برای یک بازیکن همراه بود. امید عالیشاه بین بازیکنانی که در دربی در یک تیم بازی کردند و شکست نداشتند رکورددار بیشترین تعداد بازی شد.

حضور عالیشاه در دقایق پایانی دربی باعث شد تا تعداد حضور این بازیکن در دربی به عدد ۱۱ برسد و به یکی از چهره‌های با سابقه تاریخ دربی تبدیل شود. این بازیکن در این ۱۱ بازی صاحب ۳ پیروزی شده و در ۸ دیدار هم بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و شکستی متحمل نشده است. عالیشاه بین بازیکنان بدون شکست دربی رکورددار بیشترین تعداد بازی است.

این رکورد قبلاً به دو چهره شاخص دو تیم در دربی یعنی حمید استیلی و مجتبی جباری تعلق داشت که در ۱۰ دربی باختی نداشتند و اگر عالیشاه بتواند در ادامه دوران بازیگری خود در دربی نبازد یک رکورد بی‌نظیر را به نام خود ثبت خواهد کرد. یکی دیگر از چهره‌های شکست‌ناپذیر تاریخ دربی احمدرضا عابدزاده است که در ۱۳ دربی بازنده از زمین خارج نشده است با این تفاوت که عابدزاده رکورد خود را در ۲ تیم به جای گذاشت و در یک بازی هم به رای کمیته انضباطی تیمش بازنده اعلام شد.

کارنامه عالیشاه در دربی

امید عالیشاه در مجموع ۱۱ دربی، ۶۹۵ دقیقه بازی کرده که ۸ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته و در ۳ مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است. این بازیکن یک بار هم به عنوان کاپیتان ابتدای بازی پرسپولیس در دربی به میدان رفته است. امید عالیشاه سابقه گلزنی در دربی را دارد و با گل این بازیکن پرسپولیس در دربی رفت لیگ چهاردهم به پیروزی رسید.

عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس بازی می‌کند که در این مدت این تیم در وقت قانونی تنها ۲ بار در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم بازنده دربی شده که در آن مقطع عالیشاه برای خدمت سربازی به تراکتور رفته بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان