تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
رشیدی کوچی:

بازگشت طرح صیانت به صحن هنوز قطعی نیست/ تصمیم نهایی با هیات‌رئیسه مجلس است

عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی می‌گوید تصمیم بازگشت یا عدم بازگشت طرح صیانت به صحن با هیات‌رئیسه مجلس است.

بازگشت طرح صیانت به صحن هنوز قطعی نیست/ تصمیم نهایی با هیات‌رئیسه مجلس است
رویداد۲۴ پس از آنکه در نخستین جلسه علنی سال جدید، جلال رشیدی کوچی درخواست بالغ بر ۱۵۰ نماینده مبنی بر بازگشت این طرح برای ادامه بررسی در صحن علنی را به هیات‌رئیسه تحویل داد، صبح امروز در جلسه غیرعلنی در این باره رأی‌گیری استمزاجی صورت گرفته است.

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت در گفتگو با اعتمادآنلاین در این باره گفت: صبح امروز پیرو درخواست ما مبنی بر بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس– که حالا «طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» نامیده می‌شود– در جلسه غیرعلنی رأی‌گیری شد.

او ادامه داد: ۱۳ موافق و ۱۳ مخالف در صحن در جلسه غیرعلنی در این باره صحبت کردند و طی یک رأی‌گیری استمزاجی، اکثریت نسبی نمایندگان موافق بازگشت صحن به طرح بودند.

رشیدی کوچی در پاسخ به این سوال که آیا رأی‌گیری در جلسه غیرعلنی کافی است و نیازی به رأی‌گیری مجدد در جلسه علنی نیست گفت: تصمیمِ مورد قبول واقع شدن یا نشدنِ این رأی‌گیری با هیات‌رئیسه مجلس است.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توان درباره بازگشت صحن به طرح صحبت نهایی کرد چرا که هیات‌رئیسه مجلس باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان