تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
حاشیه‌های بازی استقلال و نساجی؛

مجیدی مانع بهم خوردن نظم بازی شد/ حضور شجاعی در آزادی

در دقایق اول و در جریان بازی دو تیم استقلال و نساجی، توپی به اشتباه داشت وارد زمین می‌شد که فرهاد مجیدی مانع از ورود این توپ شد و این اتفاق واکنش و تشویق هواداران استقلال را به همراه داشت.

فرهاد مجیدیرویداد۲۴ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش از شروع بازی، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی مراسمی برگزار شد و یک گروه سرود از ارتش جمهوری اسلامی مراسم سرودی را اجرا کردند.

مجیدی مانع بهم خوردن نظم بازی شد/ حضور شجاعی در آزادی

مجیدی به محض ورود به استادیوم آزادی توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد.

همچنین لحظاتی پیش از آغاز بازی، دو پرچم آبی‌ رنگ که دو ستاره قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در آن نقش بسته بود، روی سکوها نمایان شد.

حدود ۲ هزار هوادار نساجی به استادیوم آزادی آمده بودند تا این بازی از نزدیک تماشا کنند. همچنین بیش از ۱۲ هزار تماشاگر استقلالی به استادیوم آمدند تا نظاره‌گر بازی تیم محبوب‌شان باشند.

در ترکیب ذخیره استقلال نام افرادی چون سید حسین حسینی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، آرمان رمضانی، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد، محمد دانشگر، ارسلان مطهری و رضا آذری دیده می‌شود.

در دقایق اول و در جریان بازی، توپی به اشتباه داشت وارد زمین می‌شد که فرهاد مجیدی مانع از ورود این توپ شد و این اتفاق واکنش و تشویق هواداران استقلال را به همراه داشت.

مسعود شجاعی که یکی از غایبان این بازی بود، به استادیوم آزادی آمد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

هواداران در دقایق ابتدایی نیمه اول شور و شوق خاصی را به استادیوم دادند تا آبی‌پوشان پایتخت بتوانند در همان دقایق اول فرصت‌های قابل توجهی برای گلزنی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: حذف پرسپولیس از جام حذفی/ کار بزرگ شاگردان رحمتی در آزادی


در اواسط نیمه اول بازی و در دقیقه ۲۲، یاد و خاطره منصور پورحیدری، اسطوره باشگاه استقلال توسط هواداران استقلال گرامی داشته شد.

هواداران استقلال در جریان بازی با شعارهای خود کری‌های زیادی علیه تیم رقیب خود پرسپولیس خواندند. همچنین هواداران با روشن کردن نور چراغ موبایل‌های خود بازهم علیه تیم رقیب خود شعار دادند. سرخ‌پوشان پایتخت شب گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی متحمل شکست ۳ بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان