تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

اشتباهات مجیدی و گل‌محمدی باعث شکست سرخابی‌ها درجام حذفی شد

کارشناس و پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد تصمیمات اشتباه سرمربیان تیم های استقلال و پرسپولیس باعث شکست و حذف آنها از مسابقات جام حذفی شد.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ حسین فرزامی در خصوص حذف استقلال برابر نساجی از جام‌حذفی گفت: آبی‌ها در روزی که می‌توانستند با برد برابر نساجی به مرحله بعد صعود کنند، از این فرصت استفاده نکرده و با شکست برابر تیم قدیمی فوتبال ایران، با جام‌حذفی خداحافظی کردند.

وی ادامه داد: استقلال با تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی خود به وجود آورد، همه را به تعجب واداشت. شاید بیشترین تعجب برای کنار گذاشتن حسین حسینی آماده که این روزها بهترین دروازه‌بان لیگ است، برابر نساجی بود. رضایی جوان اگرچه آینده خوبی در فوتبال ایران دارد، اما بهتر بود برای این بازی حساس، مجیدی از حسینی استفاده می‌کرد زیرا حضورش در دروازه به تیم هم آرامش می‌داد. تغییر درون دروازه باعث شد تا استقلال نتواند به مرحله بعد صعود کند.

فرزامی افزود: استقلال خوب نبود. درست است که حملات زیادی را بر روی دروازه حریف انجام داد اما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و با بی‌دقتی توپ‌هایش را هدر داد ضمن اینکه تغییرات زیاد هم باعث شده بود تا کمی تیم دچار ناهماهنگی شود و نتواند بازی همیشگی خود را ارائه دهد البته مجیدی در ادامه بازی چند تعویض را هم انجام داد ولی متأسفانه این تعویض‌ها هم نتوانست دردی را از استقلال دوا کند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.


بیشتربخوانید: دغدغه‌های جدید گل‌محمدی و مجیدی


عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: خیلی‌ها انتظار داشتند با شروع وقت اضافه، مجیدی، حسینی را وارد زمین کند که بتواند در ضربات پنالتی از تجربه‌هایش استفاده کند اما سرمربی استقلال چنین کاری را انجام نداد و اجازه داد تا رضایی همچنان درون زمین باقی بماند و شاهد بودیم که در ضربات پنالتی تجربه حقیقی درون دروازه نساجی به کارش آمد و توانست یکی از پنالتی‌های استقلال را مهار کرده و راهی مرحله بعد شود.

وی در ادامه گفت: برای پرسپولیس و استقلال جام‌حذفی تمام شد. اشتباهات دو مربی باعث شد که سرخابی‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شوند. حالا هر دو تیم ۶ بازی حساس را در لیگ برتر خواهند داشت و باید با تلاش، در این ۶ دیدار بهترین نتیجه را کسب و به قهرمانی دست پیدا کنند.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: راز موفقیت استقلال برای رسیدن به قهرمانی و لیگ برتر، وحدت و همدلی است. فاصله امتیازی خوب استقلال با پرسپولیس می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند البته استقلال باید جام‌حذفی را فراموش کرده و تمام تمرکزش را برای موفقیت در لیگ گذاشته تا در پایان فصل بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان