تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

حزب الله لبنان انتخاب رئیس جمهور را شکست رسمی عربستان توصیف کرد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که لبنان با انتخاب رئیس جمهور دستاوردی ملی و استراتژیک را محقق کرده و رسما "وتوی" عربستان را در هم می‌شکند.
رویداد۲۴-معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که لبنان با انتخاب رئیس جمهور دستاوردی ملی و استراتژیک را محقق کرده و رسما "وتوی" عربستان را در هم می‌شکند.


شیخ نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با تاکید بر اینکه حزب‌الله هرگز از مسئولیت‌هایش در دفاع از کشور و مردم لبنان شانه خالی نمی‌کند و به عملیات خود در سوریه ادامه خواهد داد، گفت: در این لحظات دلاوران محور مقاومت و ارتش سوریه در میادین نبرد با گروه‌های تکفیری هستند که از سوی عربستان حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند.

نبیل قاووق بحران سوریه را جنگ عربستان علیه این کشور با استفاده از مزدوران تکفیری توصیف کرد و گفت: پیروزی طرح‌های عربستان در سوریه به معنای تبدیل این کشور به پایگاه‌های النصره و داعش است و این مساله تهدیدی مستقیم برای لبنان بوده و می‌تواند کشور را به میدانی بزرگ برای گروه‌های تکفیری تبدیل کند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار داشت: تحولات سیاسی لبنان رسما به معنای شکست سیاست‌های عربستان در منطقه است.

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود مسئول حدود دو سال و نیم خلأ ریاستی در لبنان است؛ چراکه این رژیم از وتو علیه کاندیدایی استفاده کرد که از نظر ملی و مردمی قدرتمندترین بود اما لبنان با انتخاب رئیس جمهور به دستاوردی ملی و استراتژیک رسیده و رسما "وتو" عربستان را در هم می‌شکند.

شیخ قاووق در پایان برای نجات امت اسلامی و مکه و مدینه از سیاست‌های مجرمانه و تکفیری آل سعود دعا کرد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان