تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

قرارداد نجومی یک پرسپولیسی؛ ۱۱۰ میلیون تومان برای هر دقیقه بازی!

باشگاه پرسپولیس فقط چند روز برای پرداخت پول استوکس وقت دارد.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس دیروز  نامه‌ای جدید دریافت کرد که باید ظرف چند روز طلب ۸۶ هزار و ۶۰۰ دلاری استکوس بازیکن خارجی خود را بدهد و این جدیدترین اخطار و بدهی خارجی پرسپولیس است که رضا درویش  دیروز آن را بیان کرد. آنتونی استوکس بازیکنی  پرحاشیه و جنجالی بود که بعد از تنها چند مسابقه پرسپولیس را ترک کرد و حتی در تمرین‌های این تیم حاضر نشد. او حالا به دنبال گرفتن ۸۶ هزار دلار دیگر از پرسپولیس است. استوکس ابتدا در دوبی با پرسپولیس قرارداد بست و همان اول کار ۱۵۰ هزار دلار از این باشگاه دریافت کرد و حالا که بحث درخواست ۸۶ هزار دلاری او مطرح شده، این مهاجم جنجالی،۲۳۶  هزار دلار هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

اما نکته جالب تعداد دقایقی است که این بازیکن برای قرمزها به میدان رفته است. مجموع دقایق بازی استوکس برای پرسپولیس ۶۰ دقیقه بوده و برای این ۶۰ دقیقه، او ۲۳۶  هزار دلار از پرسپولیس دریافت می کند.با توجه مبلغ دریافتی او از پرسپولیس(۱۵۰ هزار دلار) و محکومیت ۸۶ هزار  دلاری این باشگاه در ادامه اگر همان ۶۰ دقیقه را برای حضور او در ترکیب پرسپولیس در نظر بگیریم این مهاجم ایرلندی به ازای هر دقیقه بازی در پرسپولیس، حدود ۴ هزار دلار (۱۱۰ میلیون تومان) دریافتی خواهد داشت.

اغراق نیست اگر بگوییم کارایی مهاجم پرحاشیه ایرلندی برای پرسپولیس، حتی به اندازه یک دلار هم نبوده است. گفتنی است این بازیکن در زمان مدیرعاملی انصاری فرد و با سر و صدای فراوان به پرسپولیس آمد، مدیری که عمر مدیریتش در دوره آخر حضور در پرسپولیس به یکسال نرسید ولی ترکش های ضعف مدیریت او همچنان به پرسپولیس آسیب می رساند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان