تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

ماجرای ۹ بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر یحیی است.

ماجرای ۹ بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس

رویداد۲۴ همانطور که در این چند روز اخیر بار‌ها در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس نوشتیم، این باشگاه تابستان بسیار شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و اتفاقات نقل و انتقالاتی زیادی حول باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر، فصل خوبی را سپری نمی‌کند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم به کیفیت پایین خرید‌های جدید این تیم در این فصل باز می‌گردد. به گفته کارشناسان فوتبال، بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند و البته چند بازیکن ایرانی که در تابستان خریداری شدند، نتوانستند خودشان را با شرایط بازی در پرسپولیس وفق دهند و عملکرد خوبی نداشتند. طی روز‌های گذشته در مورد بعضی از نفرات مورد نظر پرسپولیس برای فصل آینده نوشتیم، ولی باشگاه پرسپولیس به خاطر حفظ تمرکز نفرات فعلی، اخبار نقل و انتقالات را تکذیب کرد.

با این حال درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، اعلام کرد که از یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مدنظرش را دریافت کرده و اسامی تمدیدی‌ها را هم سرمربی پرسپولیس به درویش داده است. نکته جالبی که در خصوص لیست بازیکنان تمدیدی باشگاه پرسپولیس وجود دارد، کمی عجیب است. شنیده‌های ما نشان می‌دهد، یحیی گل محمدی تا این لحظه فقط نام ۳ بازیکن را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده و مدیران پرسپولیس هم طی هفته‌های گذشته مذاکره برای تمدید این نفرات را شروع کردند. مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان ۳ بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با آن‌ها مذاکره شده است.


بیشتر بخوانید: تصمیم غیرمنتظره کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل


این درحالیست که به غیر از این ۳ بازیکن، قرارداد چند ستاره پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد، ولی هنوز مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با آن‌ها صورت نگرفته است. سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که حرف و حدیث در خصوص آینده این بازیکن هم زیاد است، رامین رضاییان که با کلی سر و صدا در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس شد، رضا اسدی هافبک گرانقیمت پرسپولیس که اتفاقا در بازی‌های گذشته روند خوبی داشته، سیامک نعمتی که با وجود اعلام خبر رسمی تمدید قرارداد ۲ ساله اش با پرسپولیس، چندی قبل اعلام کرد، قراردادش با این تیم در پایان فصل تمام خواهد شد، فرشاد فرجی مدافع ملی پوش پرسپولیس و همچنین عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس، ستاره‌هایی هستند که هنوز در خصوص تمدید قرارداد با آن‌ها صحبتی نشده است.

به غیر از این نفرات که عمدتا بازیکن فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس هم هستند، بازیکنانی مثل محمد شریفی، سعید آقایی و مهدی مهدی خانی هم در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد، ولی به این نفرات هم تا این لحظه پیشنهادی بابت تمدید قراردادشان داده نشده است. حال مشخص نیست که یحیی گل محمدی هیچکدام از این نفرات را نمی‌خواهد یا اینکه در آینده قرار است با بعضی از این نفرات برای تمدید قرارداد مذاکره شود. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نفرات نام برده شده که بعضی از آن‌ها سابقه ملی هم دارند، خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان