تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

توضیح مدیرعامل پرسپولیس درباره وام ۱۰ میلیارد تومانی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید دریافت وام ۱۰ میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال گفت: این پول که تحت عنوان قرارداد مضاربه‌ای دریافت شده، با تامین منابع مالی در اسرع وقت و در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس تهرانرویداد۲۴به نقل از ‌سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش درباره دریافت ۱۰ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال تحت عنوان قرارداد مضاربه‌ای اظهار داشت: همانطور که عنوان شده، باشگاه پرسپولیس این مبلغ را در قراردادی با موافقت فدراسیون فوتبال دریافت کرده و موظفیم ظرف ۶ ماه این پول را به حساب فدراسیون فوتبال برگردانیم.

وی افزود: وقتی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور دچار مشکل مالی می‌شوند، طبیعی است یکی از راهکارها برای حل موقت مشکل همین نوع قرارداد باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم مثل سایر باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر مسائلی چون تبلیغات محیطی و ... مراودات مالی دارد و طبیعی است وقتی دچار مشکل می‌شویم، برای حل مشکل موقت به سراغ فدراسیون برویم. حالا هم همین روال طی شده و موظفیم تا ۶ ماه این پول را برگردانیم.

درویش با اشاره به مشکلات به جای مانده در پرسپولیس از مدیریت‌های گذشته گفت: در آن برهه پرسپولیس در شرف واگذاری بود و نمی‌توانستیم نسبت به مشکلات قدیمی بی‌تفاوت باشیم. بدهی‌های قبلی سنگین بود و مشکلات مدیریتی گذشته در ادوار قبلی شرایط نامطلوبی را رقم زده بود و اگر این مساعدت‌ها نبود الان شاهد واگذاری پرسپولیس نبودیم.


بیشتر بخوانید: قرض ۱۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال عزیزی خادم به پرسپولیس!


درویش در پاسخ به این سوال که شایعه شده که این کمک توسط وزارت ورزش و جوانان انجام گرفته است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما این پول را تحت عنوان قرارداد و وام از طریق فدراسیون دریافت کرده‌ایم و موظفیم این پول را ظرف مدت مشخص برگردانیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان