تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

واکنش به روزه‌داری طارمی در رسانه‌های پرتغال

روزنامه پرتغالی از روزه‌داری مهدی طارمی و درخشش ستاره کشورمان در ماه رمضان نوشت.

 روزه‌داری طارمی

رویداد۲۴ روزه گرفتن مهدی طارمی در ماه رمضان و افطار کردن او در میانه مسابقه پورتو و اسپورتینگ به سوژه اصلی رسانه‌های پرتغالی بدل شد. همه از او صحبت کردند و از روزه گرفتن ستاره مسلمان ایرانی حرف زدند.

این واکنش‌ها البته تداوم داشت و امروز نشریه آبولا مطلبی دیگر در خصوص روزه‌داری «مهدی طارمی» نوشت.

معتبرترین روزنامه ورزشی پرتغال گزارشی در خصوص طارمی روی سایت خود برد و نوشت: روزه گرفتن در ماه رمضان باعث نشد تا عطش طارمی برای گلزنی کم شود. ستاره ایرانی ۴ بار در ۲ بازی اخیر لیگ پرتغال گلزنی کرد. یک گل مقابل گویمارش به ثمر رساند و مقابل پورتیموننزه هت‌تریک کرد. او در نظر دارد در بازی امشب مقابل براگا نیز سریال گلزنی‌های خود را ادامه بخشد. تیمی که همیشه مقابلش موفق بوده است.

طارمی با پیراهن ریوآوه ۲ بار مقابل براگا گلزنی کرده و با تیم پورتو نیز توانسته در ۵ دوئل خود به ۲ گل دست یابد.

واکنش به روزه‌داری طارمی در رسانه‌های پرتغال

نشریه آبولا نوشت:پورتو جدای از بازی امشب مقابل براگا، یک بازی دیگر در روز شنبه مقابل ویزلا دارد که در ماه رمضان برگزار می‌شود. در باشگاه پورتو مهدی طارمی و زایدو مسلمان هستند و روزه می‌گیرند، ولی این روزه‌داری اثری روی کیفیت آن‌ها نمی‌گذارد. کونسیسائو پیشتر در خصوص روزه‌داری طارمی و زایدو گفت: پورتو یک مرکز پزشکی مجهز با حضور ویتور هوگو، یکی از بهترین متخصصان تغذیه جهان دارد. آن‌ها ۱۰۰ درصد که هیچ، ۱۰۰۰ درصد در ماه رمضان آماده هستند. طارمی فصل پیش در دوران روزه‌داری، در ۵ بازی ۴ گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

نشریه آبولا از روزه‌داری مهدی طارمی صحبت کرد و نوشت که این بازیکن در ماه رمضان کیفیتش به هیچ وجه افت نمی‌کند و عملکردی عالی از خود به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود امشب مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو قرار گیرد و باز هم برای پورتو گلزنی کند.

تیم طارمی در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته و تنها به ۴ امتیاز نیاز دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان