تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوانی

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید به کیفیت برند آن توجه کرد. دستگاه های تایوانی در بازار بسیار محبوب هستند و کیفیت بسیار بالایی نیز دارند و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن ها، پر فروش می باشند.

رویداد۲۴ برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید به کیفیت برند آن توجه کرد. دستگاه های تایوانی در بازار بسیار محبوب هستند و کیفیت بسیار بالایی نیز دارند و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن ها، پر فروش می باشند. یکی از مارک های معروف تایوانی سافت واتر است که می توانید از شرکت تصفیه آسا با قیمت مناسب و همراه با گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش آن را خریداری نمایید. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت و مشخصات تصفیه آب خانگی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. در ادامه به معرفی برند سافت واتر می پردازیم.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

معرفی برند سافت واتر

کمپانی سافت واتر در سال 1946 در ویسکانسین آمریکا تاسیس شد و در طول بیش از 70 سال فعالیت خود در میان مردم بسیار مشهور و محبوب شده است. این کمپانی بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشد و تمام محصولات آن تحت لیسانس کشور آمریکا است. مهم ترین ویژگی برند سافت واتر که آن را محبوب کرده است قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالاست. این برند در اوایل کار خود تصفیه آب هایی با روش نانو فیلتراسیون و اولترا فیلتراسیون را تولید می کرد و بعد از مدتی با اختراع روش اسمز معکوس رو به تولید دستگاه تصفیه آب با این فناوری آورد. این برند با به کار گیری تیم متخصص و حرفه ای و استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و تجهیزات و مواد اولیه مرغوب، دستگاه هایش را مطابق با استاندارد های بهداشت جهانی می سازد. هم چنین دستگاه های سافت واتر تاییدیه های NSF و FDA را نیزدر اختیار دارند و سلامت آب آشامیدنی شما را تضمین می کند.

مشخصات آب تصفیه کن سافت واتر

یکی از مهم ترین  مشخصات دستگاه تصفیه آب سافت واتر بهره مندی از روش اسمز معکوس می باشد که همگی از نوع زیر سینکی هستند. فناوری RO جدید ترین روش اختراع شده برای کاهش املاح و آلاینده های آب می باشد که این کار توسط فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه انجام می شود. مدل های اسمز معکوس تصفیه آب سافت واتر عبارتند از  6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز که مراحل  فیلتر های  سافت واتر 6 مرحله ای بدین شرح می باشند:
1- فیلتر پروپیلن: برای حذف رسوبات و مواد درشت تر آب مانند گل و لای
2- فیلتر کربن پودری: برای حذف مواد و گاز های شیمیایی محلول در آب از جمله کلر
3- فیلتر کربن بلاک: برای از بین بردن باقیمانده ی مواد شیمیایی و بو و مزه ی نامطبوع آب
4- فیلتر ممبران: برای جذب املاح آب تا 0001/0 میکرون از جمله نیترات، نیتریت، فلزات سنگین و میکروب ها و باکتری ها
5- فیلتر پست کربن: برای تصفیه نهایی آب و از بین بردن بو و مزه ی بد آن
6- فیلتر مینرال: برای بازگرداندن مواد و املاح معدنی مفید آب از جمله کلسیم و پتاسیم که توسط فیلتر ممبران حذف شده بودند.
این دستگاه 6 مرحله ای به خوبی می تواند انواع آلاینده های آب لوله کشی را از بین ببرند و سختی آب را کم کنند. فیلتر ممبران مهم ترین قسمت در فرایند اسمز معکوس است در دستگاه سافت واتر دارای 12 لایه غشا با منافذ بسیار ریز می باشد که هر نوع آلاینده ای را تا 99 درصد کاهش می دهد و سختی آب را طبق استاندارد جهانی کاهش می دهد. از آن جایی که آب با از بین رفتن تمام املاح آن اسیدی می شود و برای بدن مضر است، با استفاده از  فیلتر مینرال این مواد معدنی مفید به اندازه ی معینی به آب برگردانده می شوند و سختی آب تنظیم می شود. بنابراین یکی از مزایای مهم تصفیه آب سافت واتر بهره مندی از آبی سالم همراه با خواص معدنی مفید می باشد.

پمپ تصفیه آب سافت واتر بسیار قوی و بدون صدا و لرزش است . این دستگاه دارای مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال می باشد. هم چنین فیلتر های کربنی آن از جنس پوست نارگیل و کاملا گیاهی هستند.
یکی دیگر از انواع مدل های تصفیه آب سافت واتر، تصفیه آب قلیایی 7 مرحله ای است یکی از بهترین دستگاه های قلیایی کننده می باشد. کارکرد این دستگاه تا مرحله 6 شبیه به دستگاه 6 مرحله ای است و در مرحله هفتم یک فیلتر یونیزه کننده یا همان قلیایی دارد. وظیفه ی این فیلتر نگه داشتن میزان PH آب بین عدد 7.5 الی 9 است که خواص آنتی اکسیدنی به آب می دهد و آن را از حالت اسیدی بودن خارج می کند. این آب قلیایی که سرشار از آنتی اکسیدان است مانع از رشد سلول های سرطانی در خون خواهد شد و از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت و فشار خون و مشکلات گوارشی و پوکی استخوان و خشکی پوست جلوگیری می کند.
نوع دیگری از تصفیه آب های سافت واتر دستگاه 8 مرحله ای فرابنفش است که برای آب هایی که کلرزنی نشده است مناسب می باشد. در مرحله ی هشتم این دستگاه یک فیلتر فرابنفش و لامپ یو وی وجود دارد که آب را ضد عفونی و گند زدایی کرده و مانع از رشد باکتری ها و ویروس ها در آب می شود.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا  

برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خود می توانید به وب سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید. شرکت تصفیه آسا عرضه کننده ی معتبر برند سافت واتر در ایران است که این دستگاه ها را  با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند. برای مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود."

رنج قیمتی این دستگاه در تصفیه آسا بین دو تا دو و نیم میلیون تومان همراه با گارانتی یک ساله شرکت و خدمات پس از فروش آن می باشد. شما برای دریافت اطلاعات کامل انواع مدل های آن می توانید به سایت تصفیه آسا رجوع کنید و به صورت آنلاین آن ها را سفارش دهید. قیمت انواع محصولات نیز در وب سایت این شرکت درج شده است. هر گونه سرویس های دستگاه از جمله تعویض فیلتر ها به عهده ی این مجموعه خواهد بود و به شما به صورت دوره ای یادآوری خواهد شد. ارسال و نصب دستگاه به استان های تهران و البرز رایگان می باشد و پس از نصب دستگاه سختی آب خروجی آن در حضور شما تست می شود. برای خرید دستگاه تصفیه آب خود همین حالا می توانید برای مشاوره خرید با واحد کارشناسی و پشتیبانی تصفیه آسا تماس بگیرید.

برچسب ها: تصفیه آب
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان