تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پشت پرده ساخت پتروشیمی میانکاله چیست؟ +فیلم

زمینی که به شرکت پتروشیمی امیرآباد واگذار شده در حریم تالاب بین‌المللی میانکاله است و بیم آن وجود دارد که در صورت تاسیس مجتمع پتروشیمی این تالاب و حیات وحش آن از آلودگی‌های صنعتی و شیمیایی پتروشیمی متاثر شود. در گزارش میدانی و ویدیویی پیش رو نگرانی‌های دامدران مرتع حسین‌آباد از پتروشیمی میانکاله توضیح داده شده است. همچین برخی ادعا‌های مسئولان در ارتباط با این پروژه ابهام‌زدایی شده است.

رویداد۲۴ بعد از دستور رئیس جمهور و دادستان کل کشور، تخریب مرتع حسین‌آباد در بهشر مازندران برای ساخت مجتمع پتروشیمی متوقف شد، اما کاگران پتروشیمی نهال‌های سپیدار و اکالیپتوسی را که کاشته‌اند، آبیاری می‌کنند و همین موجب نگرانی اهالی منطقه شده است.

اداره منابع طبیعی مازندران ۹۰ هکتار از اراضی ملی را به شرکت پتروشیمی امیرآباد یا میانکاله واگذار کرده است، این واگذاری غیرقانونی است، چون مرتع حسین‌آباد دارای طرح مرتعداری است و دامداران محدوده حسین‌آباد و لله‌مرز نسبت به این وگذاری اعتراض دارند.

زمینی که به شرکت پتروشیمی امیرآباد واگذار شده در حریم تالاب بین‌المللی میانکاله است و بیم آن وجود دارد که در صورت تاسیس مجتمع پتروشیمی این تالاب و حیات وحش آن از آلودگی‌های صنعتی و شیمیایی پتروشیمی متاثر شود.

در گزارش میدانی و ویدیویی پیش رو نگرانی‌های دامدران مرتع حسین‌آباد از پتروشیمی میانکاله توضیح داده شده است. همچین برخی ادعا‌های مسئولان در ارتباط با این پروژه ابهام‌زدایی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: میانکاله
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
اینست دولت مردمی و انقلابی .....
اینم تقصیر روحانیه لابد !!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان