تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

هند در آتش

آتشسوزی در محل دفن زباله دهلی نو پایتخت هند در دود غلیظ فرو برد. این حادثه به علت گرمای شدید در ماه آوریل بوجود آمده است. کارگرانی که در این محل کار و زندگی می کنند با شرایط خطرناکی روبرو هستند.

هند در آتش

رویداد۲۴ به گزارش دیلی صباح روز چهارشنبه برای دومین بار محل دفن زباله‌های دهلی نو پایتخت هند به علت گرمای سوزان آتش گرفت. این حادثه کارگران که در این محل کار می‌کنند و کسانی که در آنجا زندگی می‌کنند را مجبور به تحمل این شرایط خطرناک کرده است.

محل دفن زباله دهلی از یک ساختمان ۱۷ طبقه بلندتر است و مساحت آن بزرگتر از ۵۰ زمین فوتبال است. پایتخت هند، مانند سایر مناطق جنوب آسیا، در بحبوحه موج گرمای بی سابقه‌ای قرار دارد.

در هفته‌های اخیر سه محل دفن زباله در مناطق اطراف پایتخت هند آتش گرفته است. در یک دهه گذشته محل دفن زباله دهلی نو برای تعطیلی برنامه ریزی شده بود، اما متاسفانه همچنان روزانه بیش از ۲۳۰۰ تن از زباله‌های شهر در آنجا ریخته می‌شود.

در بیش از یک قرن گذشته مارس گرم‌ترین ماه هند بوده است ماه آوریل نیز به همین ترتیب سوزان بوده است. دمای هوا در دهلی و چندین شهر دیگر از ۴۳ درجه گذشت و پیش بینی می‌شود که همچنان افزایش یابد. در تصاویر روز عکس هایی از آتشسوزی در محل دفن زباله در هند را ببینید.

منبع: دیلی صباح

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان