تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

علم‌الهدی عامل گرانی افسارگسیخته را اعلام کرد/ از بی‌حجابی و بی‌عفتی تا عناصر سودجو و جنایتکار!

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی گفت: ولنگاری و بی‌عفتی بی‌اثر در مسئله معیشت نیست؛ اگر بی‌دینی از بی‌عفتی و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع شد، تمام نحسی اش زندگی مردم را می‌گیرد و امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بر هر مسلمانی واجب است.

عامل گرانی افسارگسیخته

رویداد۲۴ حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سید فطر در حرم امام رضا(ع) گفت: هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرحوم آیت‌الله مطهری را گرامی می‌داریم و از راهپیمایی ارزشمند و حماسه‌آفرین شما مرد و زن در روز قدس در هوای گرم با دهان روزه‌دار تشکر می‌کنم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال دو حادثه ناگوار در شهر ما اتفاق افتاد؛ یک حادثه روزهای اول ماه و از دست‌دادن جان‌گداز دو عامل خدمتگذار و اثربخش در مشهد و حادثه آخر ماه که یک عزیز کارگر فعال از قشر آسیب‌پذیر، یک پاکبان در وسط خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت؛ نمی‌شود گفت این دو حادثه صد در صد اتفاقی بوده از دستگاه‌های امنیتی خواهش می‌کنم این دو مسئله را بررسی بیشتری کنند، یک جریان است که می‌خواهد مشهد را به هم بریزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: جریانی است که از طریق مشهد و امام رضا (علیه‌االسلام)، کشور را هدف گرفته است.کشور از دو جریان رنج می‌برد؛ گرانی در امکانات معیشتی که یک عده عناصر سودجوی دلال عامل این گرانی و تنگنای معیشت برای مردم شدند امیدواریم عزیزان ما در هر سه قوه این مشکل را حل کنند و مسئله دوم بی‌حجابی و بی‌عفتی است؛ بی‌حجابی انکر منکرات است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: این ولنگاری و بی‌عفتی بی‌اثر در مسئله معیشت نیست؛ اگر بی‌دینی از بی‌عفتی و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع شد، تمام نحسی اش زندگی مردم را می‌گیرد و امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بر هر مسلمانی واجب است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
4
غارت اموال ملت هم لابد فریضه الهی بشمار میرود!!!
خیلی دقت کردم زیر خبرای مربوط به علم الهدی هیچ یک از حامیان گرسنه گان بیت المال کامنتی نمیذارن اخه حرفهایی نمیزنه که مزدورانش بتوونن ازش دفاع کنن و جیره بگیرن ازش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
5
آن وقت دستگاه عریض وطویلی به نام دولت ابراهیم رئیسی با هزاران بازرس وناظر و با ابزارهای مختلف مالی و اقتصادی , هیچ نقشی در کنترل گرانی ها وتورم ندارد !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
3
بنابراین تقوا و ایمان باعث فربهی می شود؟
مش قربون
|
Norway
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
4
حاج آقا برا خالی نبودن عریضه بهتر است گاهی از دزد بودن بعضی فرزند آقازاده ها و عنتر زاده ها که مشغول چپاول و غارت اموال عمومی هستند
و وامهای اخذ شده و قسط هایشان را پرداخت نمیکنند هم صحبتی برای امت شهید پرور و مومن انقلابی به میان بیاورد.البته اگر عرایضش در مورد بی عفتی بی‌دینی بعضی خانمها به پایان رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
نظرات این آدم باعث کهیر زدن بدن آدم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
هیچ چیزی در اسلام و قرآن واجب نیست .بجز اعتقاد به خداوند و عدم شرک به او .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان