تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

حسینی: امیدوارم بازیکنانم از اشتباهات پرسپولیسی‌ها استفاده کنند

سرمربی پیکان می‌گوید شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و امیدوار است بازیکنانش از اشتباهات حریف استفاده کنند.

سرمربی پیکانرویداد۲۴ مجتبی حسینی پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در ۴۷ روز گذشته فقط یک باز مقابل استقلال انجام دادیم و این تعطیلات طولانی مدت باعث شد روزهای سختی را پشت سر بگذاریم. سعی کردیم با بازی دوستانه متعدد بازیکنان را در فرم خوب نگه داریم اما واقعا در این موقع از سال این تعطیلات کار سختی را برای ما به وجود می‌آورد. سعی کردیم باتوجه به تجربه‌ای که داریم، برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان در شرایط جسمی خوبی باشند، اتفاقات بازی به کمک ما بیاید و در نهایت بتوانیم یک بازی آبرومند در شان نام پیکان انجام دهیم.

او درباره تقابلش با یحیی گل‌محمدی گفت:‌ من همکاری خوبی با او داشتم و در این دوره زمانه همه از هم شناخت تاکتیکی خوبی دارند. بازیکنان هستند که تعیین کننده خواهند بود و فوتبال بازی اشتباهات است. امیدوارم بازیکنان ما کم‌ترین اشتباهات را در زمین داشته باشند و از اشتباهات پرسپولیسی‌ها استفاده کنند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، به حواشی کاری نداریم و سعی می‌کنیم یک فوتبال قوی را ارائه دهیم.


بیشتر بخوانید: توافق با گزینه اصلی پرسپولیس به یک شرط


سرمربی پیکان درباره حضور هواداران بیان کرد: بازی کردن مقابل پرسپولیس و اتمسفر هوادارانش بسیار سخت است. امیدوارم بازیکنان این ماموریت را به نحو احسن انجام دهند. هم‌چنین باتوجه به حضور تماشاگر و جو بازی امیدوارم داور بازی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

او در پایان اضافه کرد: جا دارد از مدیریت کارخانه و باشگاه پیکان تشکر کنم. در این چند وقت هر خواسته‌ای داشتیم را انجام دادند و مدیریت باشگاه مشکلات را حل کردند. امیدوارم بازیکنان قدر محبت مدیریت باشگاه را بدانند و با کسب یک نتیجه خوب یک هدیه به مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه بدهند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان