تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

گرانی اینترنت صدای حامی طرح صیانت را هم در آورد

ویس کرمی گفت: باید نظارتی وجود داشته باشد که اگر افزایش قیمت اینترنت اتفاق می‌افتد، مبتنی بر واقعیات موجود بوده و فراتر از آن نباشد.

گرانی اینترنت صدای حامی طرح صیانت را هم در آورد

رویداد۲۴ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم یمت اینترنت بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که امروزه بسیاری از کار‌های اداری، تجاری و کسب و کار‌های ما به طور طبیعی در فضای اینترنت انجام می‌شود. همچنین بسیاری از پژوهش‌های علمی و تحقیات در بستر اینترنت صورت می‌گیرد و آرام آرام تاثیر فضای اینترنت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گاهی با فضای واقعی جامعه برابری می‌کند.

مهرداد ویس کرمی، افزود: به طور طبیعی گرانی اینترنت روی همه این کسب و کار‌ها اثر می‌گذارد و مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند.

نماینده مردم خرم آباد در رابطه با اینکه علت گرانی اینترنت چیست، گفت: در این رابطه باید وزیر و وزارت ارتباطات پاسخگو باشند، اما، چون اینترنت هم در فضا و بستر اقتصاد کشور قرار دارد، تابع شرایط کلی حاکم بر کشور است و یکی از علت‌ها طبیعتا مشکلاتی است که در تورم و در جا‌های دیگر وجود دارد و بنابراین روی قیمت اینترنت نیز اثر می‌گذارد.

ویس کرمی در پایان تاکید کرد: باید نظارتی وجود داشته باشد که این افزایش قیمت اینترنت هم اگر اتفاق می‌افتد مبتنی بر واقعیات موجود بوده و فراتر از آن نباشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اینترنت
نظرات شما
پیشخوان