تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمله پیشکسوت پرسپولیس به گل محمدی: شما همه چیز را باختید

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در این فصل آن صلابت و قدرت همیشگی را نداشت و آقای گل محمدی و کادر ایشان صرفا از اندوخته های برانکو ایوانکوویچ استفاده کردند و آن اندوخته ها الان تمام شده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی با ارزشی رسید و با توجه به توقف استقلال برابر سپاهان در اصفهان، اختلاف خود را با رقیب کاهش داد تا هواداران به قهرمانی امیدوار شوند. شاگردان یحیی دوشنبه به مصاف ذوب آهن رفتند که خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند. در ادامه تمیروف گل تساوی را به ثمر رساند ولی نهایتا امتیازها در اصفهان تقسیم شد.

با توجه پیروزی دراماتیک استقلال در این هفته، اختلاف سرخابی ها به حالت سابق بازگشت تا دوباره امیدهای قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شود. عده زیادی از هواداران پرسپولیس، مسئولیت به وجود آمدن فاصله ۶ امتیازی در جدول و کم شدن امید قهرمانی را صرفا کادر فنی می دانند. برای بررسی بیشتر این موضوع گسترش نیوز گفت و گویی با وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

    وظیفه تمیروف گلزنی است

    وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن و عملکرد سرخپوشان گفت: ابتدا می خواهم درمورد بازیکن ازبک بگویم که گلزنی این بازیکن ضعیف، چیزی را عوض نمی کند. به هر حال وظیفه مهاجم گل زدن است و تمیروف هم با توجه پولی که خودش و دوستان دیگر گرفته اند، باید دروازه حریفان باز کند. البته گلی هم که دوشنبه به ثمر رساند روی اشتباه گلر ذوب آهن زده شد. مسئله ای که در بازی با ذوب آهن بر همه ثابت شد، موضوع احتیاط بیش از حد کادرفنی پرسپولیس بود. حقیقت امر این است که تیم یحیی گل محمدی ترسو فوتبال بازی می کند. با چه منطق و استدلالی باید تیم در حالی که نیاز به پیروزی دارد، با ۲ هافبک دفاعی بازی کند؟ تعویض رامین رضاییان واقعا عجیب و شوکه کننده بود؛ کدام مربی عاقلی در شرایطی که تیم به ارسال های عالی او در دقایق پایانی نیاز دارد، دست به چنین تعویض غیرمعقولانه ای می زند.


    بیشتر بخوانید: تیم بعدی یحیی گل محمدی پس از استعفا از پرسپولیس!


    به حال این فوتبال تاسف می خورم

    او در ادامه افزود: وضعیت تیم به نحوی شده است که اگر اعتراض یا انتقادی هم به تصمیم کادرفنی باشد، شخصی را مسئول هل دادن و پرت کردن بازیکنان معترض کرده‌اند. من واقعا به حال این فوتبال تاسف می خورم. اقایان با رفتاری زشت، پیشکسوتان دلسوز را به عمد سر تمرین راه نمی دهند و به آنها بی احترامی می کنند. دوستان کادرفنی توقع دارند که همه از آن ها تعریف و تمجید کنند و بگویند که وضعیت گل و بلبل است. لطفا از قول من بنوسید که آقای گل محمدی شما این فصل همه چیز را باختید.

    قلیچ در خصوص عملکرد حامد لک در بازی با ذوب آهن اظهار کرد: واقعا متعجب هستم که حامد لک در زمان به ثمر رسیدن گل، هیچ حرکتی به سمت توپ نکرد. آقای فنایی شما در تمرینات دقیقا چه کاری انجام می دهید؟ من تمرینات ایشان را از نزدیک دیده ام. آقای فنایی در تمرین دست به کمر، با روش های قدیمی با دروازه بان ها کار می کند. یک شوت به طرف گلر ها نمی زند و فقط با دست توپ را به سمت شاگردانش پرتاب می کند.

    شانس قهرمانی پرسپولیس در ادامه فصل

    پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: روی کاغذ هنوز امید قهرمانی برای پرسپولیس وجود دارد ولی مسلما جبران فاصله ۶ امتیازی با استقلال کار سختی است. به خصوص با نمایشی که استقلال در نیمه دوم مقابل شهرخودرو ارائه کرد، نشان داد که تا آخرین نفس برای تغییر نتیجه می جنگند. استقلال بازی های سخت تری در پیش دارد ولی با عملکردی که مقابل شهرخودرو به ویژه در نیمه دوم داشت، بعید می دانم که نهایتا قهرمان نشود.

    گل محمدی از اندوخته برانکو استفاده کرد

    او در پایان درباره بازی حساس پرسپولیس با سپاهان گفت: طبیعتا سپاهان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و همیشه در اصفهان عملکرد مطمئنی از خود نشان داده است. مسلما شرایط برای پرسپولیس مقابل چنین تیم قدرتمندی سخت خواهد بود. تزلزل در این بازی ممکن است برای پرسپولیس به معنی از دست رفتن جایگاه دوم در جدول نیز باشد. در هر صورت بازی بسیار دشواری در انتظار پرسپولیس است. پرسپولیس در این فصل آن صلابت همیشگی را نداشت و آقای گل محمدی و دوستانش صرفا از اندوخته های برانکو استفاده کردند و آن اندوخته ها الان تمام شده است.

    منبع: گسترش نیوز

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۱
    ناشناس
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0
    0
    خخخخ.... کریم باقری بابت هل دادن وپرت کردن بازیکنان معترض حقوق میگیره
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان