تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

پیشنهاد غیر رسمی به شاگردان فرهاد مجیدی

 قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال پس از خاتمه فصل جاری به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند تحت عنوان فوتبالیست آزاد با هر باشگاهی مذاکره کنند.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال پس از خاتمه فصل جاری به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند تحت عنوان فوتبالیست آزاد با هر باشگاهی مذاکره کنند. 

البته از میان این نفرات تعداد نسبتاً زیادی هستند که همچنان مدنظر کادر فنی قرار دارند و می‌خواهند فصل آینده نیز آنها را در جمع بازیکنان استقلال حفظ کنند به همین خاطر   زمزمه‌های غیر رسمی مدت‌هاست که در این رابطه آغاز شده است.

این‌طور که شنیده‌ایم، به بعضی از بازیکنان استقلال به‌صورت غیررسمی پیشنهاد شده که با این باشگاه برای فصل آینده هم قرارداد ببندند و در جمع آبی‌ها باقی بمانند تا جدا از بحث اعتبار حضور در استقلال از نظر مالی هم شرایط خوبی برایشان فراهم شود.

این نفرات اگر قراردادهایشان را تمدید کنند، طبق وعده داده شده تا اوایل تابستان بابت رقابت‌های این فصل به طور کامل با آنها تسویه حساب خواهد شد و حتی قول‌هایی مبنی بر پرداخت مطالبات فصل گذشته و قسط اول قرارداد فصل آینده تا پیش از آغاز دوره جدید پیکارهای لیگ برتر نیز به آنها داده شده است. 

البته فعلاً همه چیز در حد گفت‌و‌گو‌های غیر رسمی است و هنوز مذاکرات رسمی شروع نشده چون فرهاد مجیدی نمی‌خواهد در روزهای حساس لیگ تمرکز بازیکنانش با امور مربوط به قرارداد پایین بیاید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان