تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر ستاد امر به معروف خبر داد؛

اصلاح وضعیت پوشش و حجاب کارمندان آغاز شد / ابلاغ شاخص‌های حجاب؛ دو قرارگاه هم راه اندازی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصلاح وضعیت پوشش و حجاب را از کارمندان دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی آغاز کرده است.

حجاب اجباریرویداد۲۴ سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرح جامعی برای کنترل بدحجابی در ۱۱ عرصه و با رویکرد اجرایی و فرهنگی تدوین کرده است که عرصه اول آن با ابلاغ شاخص‌های حجاب به ۱۲۰ دستگاه دولتی و حاکمیتی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این همایش از دبیران ستادهای استانی خواست با راه اندازی دو قرارگاه ۲۱ تیر و قرارگاه مردمی جهاد تبیین مقدمات لازم جهت اجرای طرح این ستاد در موضوع عفاف و حجاب را در کشور آماده کنند.

هاشمی گلپایگانی اشاره کرد: قرارگاه ۲۱ تیر با هدف اصلاح وضعیت پوشش کارمندان دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تا روز عفاف و حجاب (۲۱ تیر) تشکیل شده است و لازم است دبیران ستادهای استانی با همکاری مدیران دستگاه‌ها و پیگیری و نظارت محسوس و نامحسوس تا تاریخ تعیین شده این عرصه را به عنوان مرحه اول طرح حجاب ستاد به نتیجه برسانند.


بیشتر بخوانید: روحانیون شاکی از حجاب بازیگران زن چه کسانی هستند؟/ پشت پرده چه خبر است؟


هاشمی گلپایگانی همچنین گفت: قرارگاه دوم این ستاد با عنوان قرارگاه مردمی جهاد تبیین با ۳ هدف تشکیل شده است و این اهداف عبارتند از اطلاع‌رسانی و تبیین طرح جامع حجاب ستاد امر به معروف برای همه دغدغه مندان عفاف و حجاب در جامعه، جهت دهی وجریان‌سازی مطالبه‌گری عفاف و حجاب در میان قشر مذهبی جامعه و ایجاد بستر مشارکت مردمی در اجرای طرح جامع حجاب ستاد.

درپایان این همایش از استان‌های برگزیده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، کردستان و خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
2
فقط برای گرفتن بودجه و غارت ملت ایران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
اگر اینها صلاحیت اجرایی دارند به یکباره اسمش را بگذارند پلیس امر به معروف و نهی از منکر ( البته فقط فعال در حوزه زنان ). مثل پلیس اندیشه در ۱۹۸۴
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
2
قشنگ با طالبان مسابقه گذاشتید. پول بی‌زبون کشور دست چه افراد تنفر انگیز و ریاکاری افتاده و در چه راه های مزخرفی هزینه میشه. نفرین بر شما خشک مغزان واپسگرای ریاکار ستمگر. خدایا ما رو از دست این اجنبی‌ها نجات بده.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان