تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سلبریتی هایی که طعمه دزدان شدند؛ از خانم بازیگر تا آقای وزیر

برایشان فرقی نمی‌کند و دست به سرقت می‌زنند و به خیال خودشان مال خوبی را هم به سرقت برده اند، اما وقتی دستگیر می‌شوند می‌فهمند که از چه کسی دزدی کرده اند و چرا اینقدر زود دستگیر شده اند.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ فرقی نمی‌کند سرشناس باشی یا مردم عادی، چون سارقان اگر بخواهند به خانه ات یا اموالت دستبرد می‌زنند و نقره داغت می‌کنند، اما قطعا در بررسی پرونده و کشف اموال سرقت شده موضوع فرق می‌کند و گاهی در کمتر از یک هفته دزد اموال افراد مشهور پیدا می‌شود و پلیس اموال را تحویل می‌دهد.

در آخرین نمونه نیز در کمتر از دو هفته بعد از سرقت موبایل وزیر ورزش و جوانان، دزد او دستگیر شد و موبایل آقای وزیر صحیح و سالم به او تحویل داده شد.

به گزارش جامعه ۲۴، موبایل آقای وزیر در مراسم تشییع جنازه نادر طالب زاده در مسجد بلال صدا و سیما از سوی یک سارق جیب بر سرقت شده بود. سارق که ۲۰ سرقت گوشی در کارنامه خود دارد اعتراف کرده است که نمی‌دانستم موبایل وزیر است و فقط، چون آنجا شلوغ بود دست به سرقت موبایل زدم.

در این گزارش از مهمترین سرقت‌ها از افراد مشهور و سرنوشت این سرقت‌ها می‌گوییم.

دزدان میلیاردها پول از خانه عسگراولادی یک ماهه دستگیر شدند

۲۶ شهریور ماه سال ۹۵ بود که سارقان به خانه تاجر معروف و تیلیاردر تهران رفته و میلیارد‌ها تومان پول، ارز و سکه را سرقت کردند. سارقان ناشناس که می‌دانستند اسدالله عسگر اولادی در خانه ویلایی زعفرانیه نیست، شبانه به آنجا رفته و با سرقت حجم زیادی پول و طلا و ارز فرار کردند.

چهار روز بعد که آقای تاجر به خانه بازگشت متوجه سرقت شد، اما ادعا کرد از حجم واقعی سرقت خبر ندارد و می‌داند میلیاردی از خانه او سرقت شده است.

در ادامه پلیس متوجه شد سرقت کار یک آشنا است و به سرایدار قبلی خانه به نام وحید مشکوک شد. با تحقیقات مشخص شد وحید و دوستانش سابقه دار هستند، سرانجام یک ماه بعد دزدان شناسایی و دستگیر و به سرقت اعتراف و بخشی از اموال سرقتی کشف شد.

دزد گردنبند آقای فوتبال ایران ۴ روزه پیدا شد

به گزارش جامعه ۲۴ ، اوایل آبان ماه سال ۹۹ بود که ویدئویی از سرقت خشن گردنبند علی دایی در زعفرانیه و جلوی چشم دخترش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. دو پسر جوان با کمک یکدیگر گردنبند شهریار فوتبال ایران را سرقت کرده و فرار کردند. این فیلم و حواشی این سرقت سروصدای زیادی به پا کرد و پلیس بعد از ۴ روز موفق شد ۱۱دزد زنجیر را شناسایی و دستگیر کند.

سارق خشن که به جز علی دایی ۲۰ نفر دیگر را هم با خشونت و تهدید مورد سرقت قرار داده بود، به سرقت گردنبند اعتراف کرد و مدعی شد که نمی‌دانست زنجیر علی دایی را می‌دزد و او را نشناخته است. با وجود برگزاری دادگاه و محکوم شدن عامل اصلی سرقت، هنوز همدست او شناسایی نشده است.


بیشتربخوانید: افزایش زورگیری‌های وحشیانه

هدیه تهرانی هم قربانی سرقت شد

سال ۸۶ بود که خبر سرقت لوازم شخصی هدیه تهرانی از داخل خودرواش در یکی از بیمارستان‌های تهران منتشر شد. خانم بازیگر برای دیدن مادرش به یکی از بیمارستان‌های تهران رفت و با عجله خودرو را در پارکینگ بیمارستان پارک کرد. دقایقی بعد وقتی او به سراغ خودرواش آمد متوجه شد دزدان، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و برخی لوازم شخصی اش را به سرقت برده اند.

دزدان این سرقت دستگیر نشدند و اموال سوپر استار سینمای ایران هم کشف نشد.

دزد دختر قاسمخانی پیدا شد

به گزارش جامعه ۲۴ ، بیست و سوم شهریور ماه سال ۹۹ مهراب قاسم خانی در استوری اینستاگرام ادعا کرد دزدان داخل خودرو دختر او نشسته و با تهدید چاقو گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده اند. این استوری به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و حتی انتقادی را به پلیس وارد کرد.

قاسم خانی در شکایتش به پلیس هم مدعی شد وقتی دخترم قصد داشته در محله پاسداران بعد از سوار شدن به خودرو حرکت کند دزدی وارد خودرو شده و با گذاشتن چاقو زیر گلوی دختر نوجوانم، با تهدید گوشی او را سرقت کرده است.

هنوز چند روزی از سرقت نگذشته بود که پلیس به خبرنگاران اعلام کرد دزد موبایل دختر قاسم خانی را دستگیر کرده و پدر و دختر با دزد روبرو شدند. البته قاسم خانی بعد‌ها ادعا کرد که یک هفته قبل‌تر دزد شناسایی شده و حتی آدرس خانه اش را هم به او اعلام کرده اند، اما همچنان دزد متواری بود تا اینکه دستگیر شد.

دزد خانه خانم بازیگر پیدا نشد

نیمه خرداد سال گذشته بود که آزیتا ترکاشوند، بازیگر از سرقت جواهر و اقلام با ارزشش از سوی دزدان منزلش خبر داد و با انتقاد نوشت مگر می‌شود اینقدر راحت وارد خانه شد و دست به سرقت زد؟

انتقادات او، اما اینبار با واکنش پلیس روبرو شد و رئیس پلیس پیشگیری تهران، خود خانم بازیگر را مقصر دانست و اعلام کرد خانه او به هیچ وجه امنیت لازم را نداشته است. البته دزدان خانه او هنوز شناسایی و دستگیر نشده اند.

سرقت از عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور محبوب‌ترین مجری ایران دو بار از سوی سارقان نقره داغ شده است. او اولین بار در سال ۸۷ از سوی سارقان منزل نقره داغ شد و سارقان، طلا، سکه، ارز، پول و اموال با ارزش خانه‌اش را به سرقت بردند و یکبار دیگر او قربانی دزدان لوازم داخل خودرو شد و لپ‌تاپ با ارزشش از داخل خودرو زانتیا او به سرقت رفت.

به گزارش جامعه ۲۴، اگرچه اموال افراد مشهور دیگری مانند کشتی آرای رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر، پریناز ایزدیار،بهاره رهنما، فرهاد مجیدی و ایمان مبعلی هم سرقت شده است، اما مردم برایشان سوال است که چرا دزد بسیاری از افراد مشهور خیلی زود دستگیر می‌شوند؟

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرقت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
جالبه پس این محافظای وزیر چه غلطی میکردن که گوشی وزیر رو میزنن وهیچکس نمیفهمه...بابا شاید سارق نبود وضارب بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان