تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازداشت ۲ نفر در ماجرای ریزش ساختمان در آبادان

استاندار خوزستان گفت: چندین نفر از هموطنانمان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

ریزش ساختمان در آبادان

رویداد۲۴ صادق خلیلیان امروز دوشنبه ۲ خردادماه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در پی نخسین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم، هم اکنون گروه‌های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت‌های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استاندارد‌های لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه برخی اشکالاتی در استاندارد‌های مورد نیاز سازه دیده شد در این راستا از رئیس دادگستری استان و قوه قضائیه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند برهمین اساس تاکنون ۲ نفر دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: حسین عبدالباقی، مالک برج فروریخته آبادان کیست؟


خلیلیان با بیان اینکه گروه‌های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده‌اند، افزود: چندین نفر از هموطنانمان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها در جریان است؛ ضمن اینکه خوشبختانه ۲۵ نفر دیگر از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی گفت: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت، به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

استاندار خوزستان در پایان پیرامون تأمین هزینه‌های درمانی برای مصدومان حادثه ابراز داشت: در چنین حوادثی مصدومان تحت بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و مشکل خاصی نخواهند داشت.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
دقیقا توجه کنین به این سطر:
در چنین حوادثی مصدومان تحت بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و مشکل خاصی نخواهند داشت !!!!
در حادثه برخورد قطار در مشهد بعد از بار اومدن اون همه تلفات جانی نیز وزارت کشور گفته بود حادثه تحت پوشش بیمه س و جای هیچ نگرانی نیست !!!!
همیشه مسئولین خندق بر جبین این کشور بحران ها رو انکار کردند و با ورود رییسی و دار و دسته تسبیح و ریش دارش این انکارها بهمراه زاکانی نابغه وارد مرحله جدیدی شده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان