تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

فیلم/ آقای مدیر مدرسه که هر روز از همسرش کتک می‌خورد!

روزنامه‌ها به نقل از مدیر نوشتند که همسرش او را با چوب و ماهیتابه مورد ضرب و شتم قرار داده و جراحاتی ایجاد کرده است که وی از ترس آبروی حرفه‌ای خود سعی در درمان در مراکز درمانی جداگانه دارد.

کتک خوردن مرد از زنش

رویداد۲۴ فرارو نوشت: مدیر مدرسه‌ای در ایالت راجستان هند به دلیل ضرب و شتم مکرر و خشونت توسط همسرش به مقامات شکایت کرده است.

روزنامه‌های محلی گزارش دادند که این مرد ۳۲ ساله همسرش را متهم کرد که هر روز او را شکنجه و کتک می‌زند و او را از خانه بیرون کرده است.


بیشتر بخوانید: ویدئویی شرم‌آور از کتک زدن یک دانش‌آموز + فیلم


روزنامه‌ها به نقل از این شوهر نوشتند که همسرش او را با چوب و ماهیتابه مورد ضرب و شتم قرار داده و جراحاتی ایجاد کرده است که وی از ترس آبروی حرفه‌ای خود سعی در درمان در مراکز درمانی جداگانه دارد.

شوهر مدارکی را در قالب کلیپ‌های ویدئویی ارائه کرد که توسط یک دوربین مداربسته فیلمبرداری شده بود و او به طور مخفیانه آن را برای مستندسازی حمله به او نصب کرد.

بر اساس این ویدئوها، فرزند آن‌ها نیز دیده می‌شود که با وحشت از آنچه می‌بیند عقب نشینی می‌کند.

شوهر گفت که به مدت یک ماه از ترس همسرش خانه اش را ترک کرده است و توضیح داد که این موضوع به شدت بر روح و روان او تأثیر گذاشته است، زیرا او از اختلالی رنج می‌برد که باعث فراموشی او شده بود و زمانی که شروع به فراموش کردن نام‌ها کرد متوجه این موضوع شد.

وی افزود که همسرش بیش از یک سال پیش بی دلیل او را کتک زد، اما او برای نجات زندگی‌اش سکوت کرد.

روزنامه‌ها گزارش دادند که آن‌ها حدود ۷ سال پیش ازدواج کردند و یک فرزند ۶ ساله دارند.

دادگاه ایالتی به تامین امنیت شوهر دستور داده و همسرش را احضار کرده است. پلیس گفت که قبل از شنیدن اظهارات متهم نمی‌تواند چیزی بگوید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم روز
نظرات شما
پیشخوان