تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ریزش متروپل آبادان

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ بنا بر اصل کار کارشناسی کمیسیون عمرانی به موضوع فروریختن ساختمان متروپل ورود پیدا خواهد کرد، گفت: این کمیسیون به عنوان نهاد نظارتی پیگیر امور مربوط به این بحران خواهد شد.

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ریزش متروپل آبادان
رویداد۲۴ حجت‌الاسلام حسن شجاعی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروز در زنجان به فاجعه فرو ریختن ساختمان «متروپل» آبادان اشاره و ضمن تسلیت این واقعه به بازماندگان اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ به این بحران ورود خواهد کرد.

به گزارش فارس، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ بنا بر اصل کار کارشناسی کمیسیون عمرانی به موضوع فروریختن ساختمان متروپل ورود پیدا خواهد کرد، افزود: این کمیسیون به عنوان نهاد نظارتی پیگیر امور مربوط به این بحران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر برخورد با متخلفان فروریختن ساختمان متروپل است، تصریح کرد: من از همه مسؤولان درخواست می‌کنم به ریزش ساختمان متروپل به عنوان یک مورد نگاه نشود که همچین خسارت بزرگی را به بار آورده و مردم را داغدار و مصیب‌زده کرده و آبروی کشور را برده است، چرا که نکته مهم‌تر این است که در فرآیند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی منافذ جدی وجود دارد.

شجاعی تاکید کرد: باید متوجه بود که منافذ موجود آنقدر جدی است که همچنین وقایع عجیبی روی می‌دهد بنابراین اقداماتی باید انجام شود که جلوی چنین پدیده‌های عجیب را بگیرد که سرفصل جدیدی برای پیشگیری از فساد و رانت محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اصل ۹۰ بعد از دریافت گزارش دیگر کمیسیون‌ها وارد و اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس یازدهم ، آبادان
نظرات شما
پیشخوان